10 September 2009

cerita semalam .

penatt wokkk ! kul 7 sampai rumah ;)
sangat penat . tetapi amat seronok . yupp ! seronokk ,

hary ape tah , lupa daa . syapii mengajak aku dan rakanrakan ku untuk menemani nya keluarr padaa haryy rabu ini umtuk membeli baju untuk menyambut bulan syawal yang akan datang . tak lama daaa . seminggu je lagii . weeeeyy , rayaaa weyhhh ! duett :)

ok , hary rabu telah menjelmaa . masingmasing memakai pakaian kadet remaja sekola . tak lengkap laaa . tshirt je . haha . pagi tuuu ? intan berkata seperti ini .

intanmaris: peeyah , mak aku tak bg pergi la .
peeyah: *mukemasamseperticuka .
aku: *berkata kepada intan ,
aku pun tanakk g doe . penat ! pose :DDD
tapi , takut nak cakap kat peeyah ,
kunk dye merajuk ,
huh , tolong backup aku bole ?
intan: bole :) bole la kite blek same ;))

tetapi selepas waktuu rehat , aku berjumpa peeyah , dye tanye aku ,
sama ada aku pergi atau tidak . ok , aku menjawab ;)

aku: hurm ,, takde duet la peeyah
*sje je kankan :DDD ,
peeyah: tak pe aku blnje .
aku: err errr , hurmm, ok !

akhirnya aku bersetuju untuk menemankan dye untuk pergii .
bukan aku sahaja yang pergi waktuu ituu , fazi pun pergi ;)
eh , bukan tuu je , iffah ain pun g ,
sbb dowunk g la , aku nk g . dan terus berubah fikiran ;)
iffa g sbb nak beli jam , jam yang akan dipakainya untuk menduduki penilaian menengah rendah karang ;)

kringggggggggggggg ! 1.50 , loceng balek bunyi ! heeeeeeee~ yeayy yeayy ~ balek ;)
kami berlima menuju ke ktm segambut ;) disana , iffah memberitahu kami yang along nak ikut . dalam hatyy aku , ssebokkk je mamat ni , nyampah aku ! ahha .

da beli tiket , nek tren ;) pejam celik pejam celik , sampai da . MID VALLEY MEGAMALL .

aku ikut iffah ain carikk jam , ikut peeyah , waaaa , penatt , sbb nak cari baju kan ;) haha .
ok , da bape kedai da kite melajah , tapi tak jumpe2 . adoiii ! hayya .
pastuu g carrefour , beli barang ain ,
argggh ! kat situu nmpk arnab , coomelll gilaaa ;) telinga jatuh , muka penyekk , mata bulat , mulut kecikk! coomel nye ! cum tanak blek je . haha . rm 250 ! mahal kan , sape bek ? belikan bole ?:DDD

da g carrefour , g mph plak . tengok punya tengok , tak jumpe2 .
iffah amek keputusan untuk tidak membeli di situu ;) dye pun blii laaa makeup tukk muka dye ;))

along nak main bowling , ok , kite teman dye ;)) da tuu , terus blek , kat ktm , tunggu lama . train dtgg , rempuh je , nak cepat punya pasal ;) haahhha .
time nak turun , ank ahmad bising siottt ! tapi takpee , bab kau laaa kteowunk dapat kuarrr ;))


*ahad dowunk nak kuarr ,
teman aban beli bajuu .
nak ikut ,
tapii ,
malas :D
haha .