4 October 2009

3 hary da , berturut turut :(

grr , tataw nape , da tiga hary da aku mimpi pasal pmr , heh .
kte bermula dgn hary jumaat ,
iaitu hary pertama aku mengalaminya .
dlam uhh , aku mmpi pasal soklan agama ,
dushh! bapak susah , ntah ,
mmg aku tak leyy jawab sume soklan dalam uhh ,
dan aku berharap yang akan dapat 6a kebawah ,
tapi tuu bukan target aku , heh !
ok , hary sabtuu pulak , aku mimpi agama ,
ok bende yang samaa , ntah nape ,
mimpi uhh aku ta ngt sgt , haha
ahad plak , hary ni . bm plak , dalam mimpi uhh ,
mmg aku susah gile , pensil ta beli lagi , pen tadekk ,
pemadam tadekk , sng cite , suma perlatan takdekk! heh ,
smpai aku jawab exam uhh , lambat , bab pengawas uhh dtgg lambat ,
soklan mmg susah , ptar belit , yang aku ngt , jawapan 20 , aku jawab D , haha .
cikguu cakap , kalau kita sampai terbawak mimpi , sbb kita stress ,
tapi aku ta stress pun , grr !

apelah maksud mimpi uhh kan =.=