22 October 2009

rapid ohh rapid

ahah , tak bole blah rapid tady , grr , pagipagi da wat orng malu da , haishh !

bangun pagi , tah la , bgun kul 6.20 tady , lambat gile bgun , open phone de msg nomi ,
dye baruu nak gosok baju . haha . reply msg dye , iera plak anta , layan jap , then bangun , gosok baju sekolah :DDD da abeh uhhh , mandy :DDD da pakai tudung sume , tengok jam , 6.50 . err , bapak laaa , aku dah lambat :((

turun , tunggu bas , err , mana bas ni , tak smpai2 , hishh ! tunggu dalam 5 minit cum uhh , rapid dtgg , nek je laa :DDD tak mahal , 50 sen :DDD dah nak smpai tempat yg biase aku turun uhh , aku nak tekan loceng , TEEETT ! da de orng tekan , tak jadikk tekan , bas uhhh bentyy , aku g kat pintuu nak kuarr , pintuu belkangg , aku baruu smpai kat tangga dye , pintuu da tertutup ! adddddddoiiiiiiiiiiiii , lagi kurang driver ni , heh , aku da gabra semacam , nak tekan loceng , jauh sgt , nsebb bek de budak budak bek kat belkang uhhh tekan kan , banyak kali plk uhh , THANKS yaww :) kalau ta , turun kat sekolah menengah segmbut la nmpk nya aku tady weyy =.="



22 october 2009.