29 October 2009

tadekk tajuk .


okay , aku start dr pagi tadi , 
semua murid f3 dikehendaki berada di dewan kerana ada errr , ape aaa , susah la nak cakap , yg aku taw td de BEKAS pilot , haha , dtgg tuk beri ceramah kat kteowunk sume :) whoaaa handsome woooo ! haha , kan peeyah kan :)) yg tak bole blah tadi .

iera : dada , mesty dye nak carik perempuan yg berkerjaya * err tataw eja lah :)  je kan ,
aku : alah , kalau jodoh dye ngan aku , nak tanak dye kene gakk time aku :)
iera : haha , bongak la kau dada :)

eleh , kalau betul cum ne ? haha . bapak lame kowt EN.FADZ tuu membebel ,orng dah nak abeh rehat , baruu kiteowunk rehat , adoiii :(

dah abeh tuu , lepas rehat de satu lagi program iaitu err PLAY BY EAR tak silap aku , tahh lupa dah nama dye :DDD mmg kecoh gila tadyy :DD haha  , tp kureng mnarekk doe , yg dak laki lakk , mulalah , gatal :)) ntah program tuu abeh kul bape ,

dalam kul 1 cum uhh , aku intan peeya kuar dewan , panas oooh dewan tuu :DDD duk kat dewan terbuka :DDD duk cakap cakap , sat g dtgg la iera iffah , pastuu aten ibno , izzah dan diakhiri dgn siti khodijah , eh taktak , bobo last :DDD bincang pasal mural :DDD bosan laaaa .

aku ajak intan g atas jap , nak jumpe ngan cikgu lim :) pasal buku teks :DDDD  ok  , intan nak g tands , haha , sbb nak tgk muka pakwee dye :DDDD benggong kan dye :) haha , da settle suma , kuar bilik guru je , hujan da turun , agak lebat laaa :)  intan nak g tands , ok , tp dye byk songeh ohh , nak g tandas tngkat satuu , tanak tngkat 2 , adoiiii , bajet dye kata tandas tuu kita punya :)) apalah , yela tann tands tuu kita punya , haha . lagipun time tuu mmg aku nak g tands , betul kan tudung , rambut da terkeluar2 da , hadoii rambut ni , nak kene potong agaknye :DDD


*japjap , smbung esok pagi laa ,
aku takut ni , sejukk la pulak tibe2 :DDD
12.59am ,