20 November 2009

ok , sambung ^^


okayy lepas g kling uhh , g kilang berass , bhahaha , SUNFLOWER ta  silapp , besarr :) dapat makan nasi free , tapi sikit je :)) sedapp *bende yg ta sedap bila lapa sume bole jadi sedap kankan :) dye bg penerangan pasal beras :) haa , cina tuu cum marahh je :)) 

pastuu g err , r&r ehh , ntah tataw nama tempat dye , g situu sbb nak makan ngan solat zohor :) yeahhh , mkan sedappp :DDD ayam masak merah eyhh peeyah ? AHHA , order air teh o , cum minum airr , grr , tak mnes langsung , naseb bek murah :)) bende yang ta bole blah , dah makan , jalanjalan kat situu ,

aku : weyy nak ni tak ? singget lapan je , nak kite kongsii duett :DD

mereka : okayy , nak ^^

aku : okayy , peeyah 50 sen , ira 50 sen , intan 50sen , aku 30 sen :) okay ?

peeyah : pale hotak kau , HAHA , aku 50 sen kau 30 je ? tak adil ,

intan : tahh , tak adil , HAHA .

aku : laa , peeyah kaya , kene aaa 50 :) haha , okayokay , kite stabil kan , disebabkan ade 2 orng budak bego kat sini , aku ngan iera bayar 40 sen , ok ? kowunk 50 sen ? haha .

iera : okok , aku setujuuu :)

intan peeyah : yela yela ,

HAHAHA .

aku : bak sini duett kau ,

iera bagi 40 sen , intan bg singget sbb nak bayarkan peeyah sekali . 

intan : bak sni duet kau , aku g beli ,

aku : tak payahh , bia aku je beli *smbil keluarkan duet singget dari poket .

intan : kurang ajar kau , kate tak de duett , tuu mende , 

aku : HAHA .

terpkse laaa share chewing gum tuu , haha , smpai lupa nak makan , save punyaa pasal la katekan , haha , dalam bas time balek baruu terhengeh2 makan sampai abeh :))

yeahh , sebelum g maknn :DDDD


dah sume , pastuu g err , kilang cendawan pulakk :) haha , gila lame dalam bas tuu , iffah kata dah sesatt , bahha , tapi bestt jalan jalan , bila ade jalan yg ta rata je , terlompat2 ohhh , kembung kempis dada ohhh , haha , bestt bestt , syokkk woooh ! bykk seppy plak tuu *lembuu :D kambeng sikit je :(( , AHHA . gila bising :D pastuu tibe2 kat highwayy , ade van polis suhh bentyy , haha , bentyy laaa . kene saman daaa , HAHA , 

aku : sbb dye bawakk lajuu sgt laaa , 

intan : mane ade , sbb dye pecutt lorii tuu tady laa .

aku : tak laa , dye bawak lajuu sgt laa .

intan : tak laa , sbb dye potong loryy tadi laaa .

lame polis tuu duk ckap ngn pemanduu tuuu , HAHA , kesian pemanduu tuu , sume slahkan polis tuu , cakap polis tuu saje je cari makan :)) haha , ngah best2 usha polis tuu dukk tulis saman uhh , tibetibe .

ikaa : dye kene saman sbb dye call waktuu memanduu 

aku : ye ke ? bukan dye bawak lajuu ke ?

ikaa : tak laa , dye pegang phone :)

betul kowt cakap ika , dye duk depan mestyy a dye nmpk ape yg jadi kan , haha , aku ngan intan salahh daaaaa , ^^ wat maluu je , bhahhah . yang ta boleh blah , time dah selesai sume daahh , kiteowunk punya ramai boo kat polis belakng uhhh , nak taw dye wat pe ? senyum kambeng sambil lambai2 tgn , eeeeiii , gatal :)) 



akhirnya smpai gakk kat kilang tuuu , rase sample dye , sedapp ! haha , aku ta beli pun :)) pastuu g kilang kerepekk , bestt sample dye gilaa bykk , tak yah beli pun bole kenyangg , byk gilaa , sedap sedapp plak tuu , kan iffah kan , haha , kuarr kilang tuu , sume perut buncit , bhahaha . dan terakhir kebun buah nagaa :)) time nak turun , 

pemanduu : kalau ta beli pape , tak bole naek ,

haha , apelahh , suka hatyy laa :)) sume gelakk :DDD kat situu bykk semutt , sampai ke atas semutt tuu naekk , kalau naekk je tapee , ni gigett sekalii , kurangg betull semutt tuu , huh ^^ . ehh , situu ade babun :DD haha , kulit dye bersih sbb dye tiap hary makn buahh naga tuu , dye model buah naga kat stuu , yeahh , cayalhh babun :D i likeee , haha ^^




akhirnya , destinasi terakhir , pergi goldcoast :) bahha , makan :D yeahh , sampai2 je , alaa , biase aaa pompuan , amek gambarr laa , haha , pukul 5.45 tak silapp aku , sume kene naekk , mkan :) haha , yeahh , bestt gila , bahhaha , 




smpai skola kul 8.30 , smpai rumah kul 9.30 :)

yeahh , kiaramasss bestt :) bykk ohh cikguu support , cayalahh cikguuu ^^ love youu laaa =.=