2 November 2009

saket :(

malam sabtuu tuu , badan nak rase cum nak demam daa , sejukk semacam jeee , herghhh , menyeksaa ohh , kul 11 dah ngantokkk , gla ngantokk aku cakap , aku offline , terus tido , buat pertama kalinya aku offline terus tidoo ohhh :) mak pun terkejut aku off cepat , haha .

hary ahad , pagi , bgun kul 11 , awal kan ? haha , hidung tersumbat , batukk selesema , arghhh , sume adeee , dushh ! ape nak jadi kan :(( teman kakk aku g kamdar jap , aku msg iera , g taw dye aku takk dtgg esok , dye cakap dye pun sme , sbb saket tangn :) balek hujan lebat , na tanak aku kene redahh gak , abeh satuu badan bash , kergkan rambut , terus tido , sbb gila penat :)) malam , batukk semakin berleluasaaa dalam badan aku , grrr , bangun tido , dapat msg dr shaaa, dye kata

shaa: daaa , esok aku ta skola taw , tgn aku saket cum dah patah doe .
aku: haha , aku nak demam doe , dah demam kowt .
shaa: kau demam sbb ape ?
aku: sbb mndi hujan smlm kowt .
shaa: hujan ? kan kene sikit je , time nak g dewan je kan , ke kau demam sbb mario ?
dalam haty aku , benggong la dye ni , marioo tuu ain punyaa , kan ain kan , haha .

pagi tadi , dah ok sikit :)) esok bole lah skolaaa , haha , japjap , ain saket badan :) ape kau buat sampai sakett badan ni weyhh ? hayyyo :DD