29 December 2009

a.

phone yg rosak telah kembali puleh , yeahyeahhh , buat penat je aku on off on off , smlm tetibe terpkir nak format blek phone lembab tuu , nak format , tapi lupa cara dye , haha , terpaksee aku rstore to ori setting balek , haha , tpi nseb bek aaa , kalau aku format , sume bende hilang , haha , dan smlm jugakk aku terjumpe msg mangkukk ni .

japjap , sblum tuu , weyy kau nak sgt nama kau kat sini kan ? nahh aku dah letakk daa walaupun tak bape nak jelass , harap kau sukaaa dan soryy sbb lmbat letakk , lupa daaa :DDDDD

1 november , ahha , aku check msg detail smlm , haha mase tuu mmg aku marah gila kat dye , dan dye prasan yg aku marah dye dan trus cakap ' abehlaa nama aku ade kat blog kau karang , haha ' tgkkk wey tgkk , dye bole gelak lagii , cisss , bedebah sungguh mangkukk ni , dan aku mengreply ' ahh tadekk mase aku nak ltk name kau kat blog aku ' cehh poyoo je niii , tgh marahkan , bende yg nak , terus bole tanakkk , haha .

nak taw nape aku marah dye ? ahh , ta payah laa , wat saket hatyy jeeee , cehh dye kate nak gurau konon , tuu bukan gurauu laaa nyettt =.=" naseb bek kau ta marah aku time kite form 2 dulu , ingt lagii ta budak ?  ingatt ? bagus :DDDD , kalau kau ta ingat , meyhh aku ingat kan , alahhh sbb aku kantoikan kau kat budakk yg kau kacau tuu , yelaaa num baruu kan , sume kau nak kacauu , haha . ingt ta ape ***r kata ? tak ingat ? meyhh aku ingtkan kau lagi , dye kate ' kau ta marah *** ? kalau aku , aku dah lame marah ' haha , dan kau seolah2 backup aku , *konon , haha , terharuuu aku weyhh , macam nak nanges jee time tuu :') , haha .  dan sbb tuu jugakk , aku susah gila nak marah kat kau smpai skunk . cume yg satu nov tuu jee , tuu pun jap je , malam dah ok kan , haha .

dan berite baek tukk kau , aku nak kau tahuu yg aku takkan lupa bende ni sampai aku beranak pinak kunk :)