23 December 2009

esok .

arini dah rabuu , yeee esok kamis , kamis ade ape ? yela bg kau tadekk pape laa , bg aku , waaaaaaaaa , haryy yg menakutkan doee , result kuarr :( , kenape aku takut ? bykk sbb , nak taw ? bole , meyhh aku g taw :)

pertama ; hurm , aku tataw air mata tanda ape yg akan mak aku ngalirkan saat beliau melihat result aku ni , gembira kaa , sedeh kaa ? hurm , aku tak la pandai mane , trial satuu a je , bole ke aku buat mak aku mengalirkan air mata gembra seperty 3 tahun lalu ? sewaktu beliau melhat keputusan upsr aku ? yg agak cemerlang tuu , bole ke ? bole ke ? hurmm , sgt mustahill :( yelaa , kalau beliau tgkk result aku yg ta bape nak ok ni , mestyy sedeyh sgt2 , mane taknyeee , duet tukk beli buku tukk thun ni saje dah abeh beratus2 , untuk aku saje taww , heh , tpi hasil nye , hurmm :(( , anak jenis ape lah aku ni kan :( , tuu kalau tak ok laa , maksud aku KO , haha , kalau ok , alhamdulillah :)

sbb laen ? tayah laaa , sedeyhh laaa cite pasal mak ni :(  dahdah , tanak cite dahh , wat aku sedeyhh je , ni lentokk dah mata ni , haishh , air ta henty2 jatuhh , cite laen plak , haha .

cite len ? nak cte pasal ape ? haha .