11 December 2009

itek punya cerita .

kakak aku ngah dok belek2 puting haiqal  *puting sumbat tuu , dan berkata ,

kakak : daa , keras doo puting ni ,

aku : tak laa , mane adee , lembut laaa *sambil rasee dgn tangan , picit2 bende alaa tuu , haha , 

kakak : keras laa , cube kau rasee , kau beza , dye punya ngan farez punyaa , *mksud dye hisap laa , haha .

aku : okayy , bakk *hisapp :D , lembut jee , haha 

kakak : okayy , skunk cube kau rase farez punya .

aku : bak farez punya , amek , baruu letak kat mulut , bau , perghhh , bapakk busukk ! itekk , busuk nyeee , 

kakak : cube hisap ,

aku : errrr * hisap sikit je tak sanggup , busuk ! yela , mane tak nye , budak setahun 10 bulan punya air liurr , wekhhhh , benggong mak dye , suh aku rase , haha .

kakak : lembut kan ?

aku : lelelembutt :DDD 

kakak : puting yg cum tuu la yg buatt gigi jongang tuuu , sepatutnya kene beli puting yg cum farez tuu .

aku : ohhh , -________-

eeeeeeeeeeeeeeeeeeiii , bile aku teringat balekkk , yuckssss ! haha , busuk gilaaaa , tanak aku buat kerja gila tuu lagii .


cerita tadi , itek jugak yg cite , best dye kalau ade kat rumahh , haha .

dye : haha * gelakk , kau taw tadi haqiem duk cium2 ------- siti , pastuu kali kedua dye cium , siti kentut , pastuu haqiem kata , busuk nyeee  ! *style budak 3 thun cakap , haha .


budak ni lagi benggong , yg g cium badak tuu punya ------- tuu pahal ? haha , adoiiii -_____- bagus siti bagus , dgrr cakap bapak kan , haha .