2 December 2009

menjalara :)

yeahh , syokkk gila tadyy , haha , takk laa , aku tipuuu jeee :) , haha .

smlm tibe2 boo anta msg , suh lepak menja esok ngan peeyah ira intan jaa skali , alaa , malas :DDDD , haha , bila kene ayat sume , haty aku yg kering ni berkata " yelayela , aku pergii laaa esok " mane tak nye , boo marah , abeh sume dia sebut , ish , tak baek booo :) haha , dah aaa susah carikk tebu time cutyy ni :D kan faiz kan :) intan taekk , tak pegi plak dye , grrrr !

hary ini , bgun awal , bukan excted ehh , tapi mak bgunkan , haha , awal :) dalam kul 7 :) msg peyah , kata tanak g , peeyah ngamuk , dye da de kat sgmbut daa :DDDD nak tanak , kene g :) sian dye , haha , peeyah kata kul 12 , okayy :) kunk aku siap , aku g umah kau :) haha .

kul 12 , waaaa , ngantok :DDDD , gila ngantok :) okay , decided nak tido japp , seblum tuu , peeyah anta msg , kata boo g kul 2 :) yeahh , peluang aku tukk tido ngan lebh lama lagii , aku cakap kat peeyah , kite g kul 2 gak , haha , terus aku tidoo , mata beratt gila daa , dah cum ade taekk kambeng je melekat kat mata tady :)

ntah , aku rase aku tido jap je doe , haha , bgun :) terkejut , peeyah la ni , duk kollah , msgla , adoiii minah ni :DDDDDD , tgk2 da de 4 mizkol , 4 msg :D dr dia , haha , dye kol lagi , suh cepat , alaaaa , baruu kul 1.47 an peeyah an , lek aaaa :DDDDDD bgun mndi sume , trus g umah dye , bising gila dye :D , haha .

sampai menja , ahha , kerek gila guard dye , grrr =.=" nseb bek handsome , ahha , handsome ke ? tuihhhh ^^ , ohh sayaang , dyja tak leyy kuarr , sume da gelabahhh , tunggu shaaa , haha , tak sampai 10 minit , gen 2 kale kelabu sampai , yeah , bobo da dtggg :D , haha , bobo ajak makan , yeahhhh , bobo blnjaa :) alhaii , baek nye laaa dye , thanks yawwww , sedap nasi gorng tady :)

lepak taman , jalan2 , tgk boo wat hobi dye , boo , gila busukk doe bende tuu , nseb bek ta melekat kat bajuu aku  :) haha , sampai kul , errr kul 4 kowt , tah lupa laaaa :) mak boo dtgg amek boo , mak boo smpai , dyja kuarr g taman , allah , bibir dye , wow ! merahhnyaaa :DDDD , haha , sian dyjaaa :( saket jaa ? sumpah terukk doe jaaaaa , tak saket ke ? salam dyja , terus balek :) yeahh , penat sialll .

sampai stuu je ,

tamat :)

tidak menarik bukan . tapi saya enjoy :)

bila lagi shaaa ? haha .