20 December 2009

sepuluh jam ;(

gila penat bhaiii , ni sume bola jaring tuu punya pasal , adoiii , penat penatt , mcm nak tercabut je tulang2 kaki ni , hayyyo ,  okok , bgun pagii , awwwww , ngntok nyahhhh , aku bgun kul 6.45 , haha , tuu pun sbb dah lambatt , datin nak amek kul 7 , haha

 adek : daaa , bgun daaa ,
aku : kk , kau g mandi dulu ,
 dah mandi ni , bgunkan aku lagii , cisss , budakk ni semangt betull nak pegi .
 adek : daaaa bgun , da  kul 6 lebeh .
aku : kul bape ? 
adek : kul 6.30
aku : kk , 6.35 bgunkan aku.
adek : hurmmm .
adek : daaa bgun , dah pukul 6.35 .
aku : haaa ? 6.40 bgunkan aku.
adek : kau ni -______-
adek : daaaa , da kul 6.40 .
aku : 6.45 laaa , ngntok .
adek : ahhh , bgun sndiri .
 

haha , aku terus  bgun , nak tanak kene bgun , ngntok woooooo , mata aku tak leyy bukak , sumpah tak bole , yela , mane tak nye , tido kul 3 kowt smlm , bape jam je aku tidooo , tak cukup , kene 8 jam , haha . mandi , makkkkkkkkkkkkkkk , sejukkkkkkkkkkkkkkkk ! mandi kambeng jee , haha , ehh , jnji mandi , aku pkai sabun kowtt , gila mengigil , sejukk lain dr yg lain weyhhhhh , sumpah tak caye , kowunk ta caye ? try ahhhhhh , dah siappp sume , msg iera intan . intan dah de kat bawah , turun la kan :DDD , iera ni , adoii , nak suh orng amek kat umah dye plak , deyhhhh ! penat deyhhh , haha , aku suh wakil je , dah hantr wakil , tetap gakk tanak g ni , hayyya minah ni , dye kate aku maen2 , ishhh -_____- . pujuk punya pujuk , dye pun g lah msjid tuuu , heh padanlah lembab semacam , suh mak teman rupenyeee :DDDDDD , haha , berhimpit himpit menaiki myvi biruu tuu , bayang weyhh 8 orang sumbat dalam tuu , termasuk driver ahhh , haha .


sampai masjid err lupa aahh name masjid tuuu , tah urus ape , trus g smakl :) , haha , terkejut kowt bila turn2 dah nmpk seragam kuning , takkan nak lawan ngan dowunk ? ohh lupa nak g taw , tdy ade apetah antara masjid , ade futsal , bola takraw , bad , b jaring , dart , japjap , jaaa , aku nampk daddy kau tadyyy :DDDD , tak tegur , takutt :DDDDDDD , smbungsmbung , sume besar2 ohhhh , kalah lah kitaaa :DDDDDDDD 


datin cakap kul 8.30 baruu maen , tgk jam baruu 8 tak silap , apelagii , jalan2 la keliling smakl tuuuu , besar skola dye ni , kalau nak bandng ngan skola aku laaaa . tgkk papan kenyataan dye , borak punya borak , 8.30 dahhh , tunggu datin ta sampai2 , grrrr -____- , bila call dye , dye kata dye ngah marathon , haha , oklaahh , men badmnton dulu laaa , prac , bosan dahhh , haha . 


pukul bape tahh , datin tuu sampai , daftar bola jarng , time nak daftar badminton , tatan tak kasi aku pegi plak , pakse suh men bola j tuu , aku mane retyyyy , shhh , terpakse kut kehendakk dye , sbb bola j ta cukup org , byebye badminton . terpakse maen weyhh , aku taanakk , tak retyy maen , sumpah tek retyy , syrat bykk , hayya . dah dahh , cite time lwan plak .


lawan ngan masjid saidina hamzahhh , whooa , budak bbs , haha , teror doee , aku jdi gk , haha , goal keepr , hihi , tah , aku men maen jee , haha , bola masuk je , benggong betul aku , yeee kteowunk kalah , gelak la , gelak , haha .
pastuu lawan ngan masjid firdaus plak , alaaa , kat sgmbut luarr tuuuuu :DDDD  hehe , menang taw , kteowunk mng , aahh , bukan sbb aku pun , dowunk yg center , gs , gs sume tuu , haha , aku duk dalam D kot , taleyhh kuarr , haha .
dah mng tuu kan ? kteowunk lawan ngan masjid anas bin malek , laaaaa yg kat selayang lame tuu , lieya taw kot kat ne :DDDDDDD , kalah :(( , haha . kerek sial downkkk , lagi2 center tuuu , hek elen , nak men belit2 tudung , bila jatuh nak salahkan orng len , padan muke jatuh tady , haha . lagi satuu , ta adl sbb ape taw , sbb dowunk import macekk veteran mane tah men , hek elen , lagilaaaaa , kerek kerek , pastuu nak gado plak tuuu , grrr -_____-  amek la kau num tigaa , tak batak pun lahhh :DDDDD ,


dah sume , g msjid , amek makann :DDD , alaa , ni je ke ? ish tak bersyukur betul aku , haha ,  makan kat taman manjalara , haha , tak tahuu malu betul , g msjid balek , tungguu punya tunggu , bila nak balek ni ? gila ngantokkk :(( , kol datn , dye cakap 4 tepat , okayy , lepak blek kat port tady , dah kul 4 dahh , datin cakap lepas penyampaian kita balek , tunggu lame tuuu , kul 5 aku sampai rumahh , lame kan lame kan , heh , 10 jam ohhh , 


intan ta gune , asyikk kuarkan bommmmm je , nyesal aku duk tepi dye , haha . haaa , datin tuu hebatt :DDDDD , bawak kete auto , tak men gearr pun , dye tak usik langsung beb gearr dye , dr aku nek sampai aku turun , gear dye tetap dalam kedudukan same , kat N :DDDDD .


ni je yg mmpu aku cte , penat la weyhhh :(( urut bole ? 


dapat msg dr peeyah .


peeyah : lagi empat haryy .


haha , minah ni , taw laa pndaii , jgn la sebut pasal bende tuu , seram doee :DDDDD