18 December 2009

tujuh dan lapan <333




alahaiii , machoo nye dowunkkkkk , caerr nii , caerrr :)))) aku suka abang dye tuuu , wow ! tapi dye rita punya , nak amek adekk , errr sape punye eyhh adek dye ni ? haha , ahhh mampus laaa , janji tady aku tgkk bola sbb dowunk ni :DDDD ehh , ade lagii sbb , nak tgkk keeperr dowunk ni , tak sangka plak keeper dye coomel , haha , coomel ke ? handsome jee :DDDDD , hihi .

separuh akhir , wow ! haha , teror kan guru tuu , ehh yeke ? tah la lupa nama dye :DDDD , kesian yg kene sepak kat bahuu tuu , sape name dye ? lupa gakk laaaa , aku ingt name dowunk bedua je :DDDDD , vietnam tuu ganas sgtt , ishhh , tapi rase , kalau aku yg maen , bukan bahu je aku rembat , ngan kepale2 dye sekali tercabut agaknye aku shoot :DDDDD , haha , mcam berani , alahh mcm aban cakap ' dye berani cakap je , buat ta berani ' haha , pndai abann :DDDDD

lepas separuh akhir tuuu , ape orng panggel ? errr lupalahh , zaquan masuk kankan :DDDD , semangat nyeee dye maen :) , dye masuk je , terus satuu kosng :DDDDD , zafuan hebat kan , pertahanan :DDDD , mestyy saket pale dye dukk tanduk2 je bola tuu tady , haha , cayalaaaaa !

semangat gila aku tgkk tady :DDDDDD , duduk je depan tv tuuu 3 jam , saket bntt , kebas kaki :DDDDD , ahha , dan akhirnyaaa , malaysia menang ! tahniah tahniahh :DDDDDDDDD