22 January 2010

0030 tadii .

eykaaaaaa , kau dah jatuh kan airmata aku lagii , sumpah sedeyh weyy , kite kenal dah agak lame daa , nape mesty pindah ? okayy , aku hormaty keputusan kau nak pndah , yelaa tukk kebaikan kau gak kan , aku pun tadek hak nak halang kau ;( , air semakin deras turun , yela mane taknye , aku reply komen kau smbel dgr laguu shila tuu , haihhh , sedeyhh sungguh nahh laguu dyeee , bila kite nak jumpe lagii kaa ? kat skola je kan kite jumpe selama nii ;(

3begonia09 , arghh kowunk bestt , yeahh , aku sayang kowunk , aku rinduu sume yg pena kite wat duluu ;( , aku turun tangga , aku mestyy usha kelas kite dulu tuu weyy , aku rinduu kelas tuu , skunk kelas tuu 2b yang gune ;( kau perasan , budak2 3b duluu dah tak semesraa yang duluu , sume dah macam -____- nii , ahhh , nape weyy ? kate kawan ;(

tuu baruu eyka yg pindahh , ehh izah pun , kalau fiqmat , aban , faiz fahmie , ira , ifa pindahh , mestyy kite lost contact weyyy , sume bawak haluan masing2 , tak best betull , naseb bek dowunk tak pindahh :DDDD yeke ? ala , dowunk cakap je takk , kunk dapat tawaran , pindah la tuu ;(

hazrull , 2011 kiaramas balek kan ? HAHA