7 January 2010

buuuuuu

HAHAAAAA , aku awalll dtgg skola tadyyy , 7.14 kot sampai , tahlahh , yg pastii bukan lebeh dr 7.15 , haha , sbb 7.15 aku dah de kat dewan tertutup , whoaaa , penattt , haha , mane tak nyee , aku jln sorang , nomie aku kol ta angkattt , haishh , dah sampai jambatan baruu angkat , terpaksee aaa jln sorangg , samlm lmbat , dan naseb bek pengetua tadekkk , yeayy ! ta amek gmbarr , kalau takk , maluuu -____- , haha . tdy tgkk budak lambat amek gambarr , satuu gambarr 4 orng , bagus bagus , jimat masaaaa :)

 perhimpunan tadyy , ' bismillahh ......... ' aku angkat laaa tgnnnn , intan pun , anis pun , errr eykaa pun ,

 aku : ehhh , bace doa sambil duduk ? bestnyeeeee , haha , *sbb mase tuu kiteowunk ngah duduk .

 kau nak taw ? rupenyeeee cikguu zaidi nak berucapp dan dye mulakan dgn bismillah , aku dah maty2 ingt doaaa , terus cepat2 turunkan tgn tuu , yg lain pun , HAHA , naseb bek ta ramai yg nmpk , haha .

 eykaa : haha , peka betul kowunk , asl bsmillah jeee , angkat tgn , hahaaa .

 *****************************************

 dye saje kot , tahlahh , malas nak fikir dahhh ,  kunk aku pindahh kelasss , buat la ape yg kau nak buatt ,  sbb aku dahh takkan taahuuu bende yg kau buat kat daalamm kelas tuu lagiii :)