3 January 2010

tak tahannnn , arghhhhh :DD



ahhhaaaa , ni aku nak cite plak pasal bende yg belaku kat aku sejak akhir2 ni , ishhh , menyedihkan sungguh , kenape laaa mestyy aku kan ? macam tadee org laen jeee , grrr , yeee aku ngakuu , salah akuuuu , tapi jgnlah wat aku terseksa macam ni =.=


dah dah , mengarutt je aku ni , haha , nak taw sape yg buat aku terseksa cum ni ? nak nak ? grrr mmg aku benci dye sgt2 , tapi entahh , aku suke dye , haha , suke sangattt , nak taw ape dye ? ni haaaaa .









































































ni laa dye , mee maggi kariiii , whoaaa , besarr punyaaaaaa ! ehh tuu tagline mee asam pedass , ahha , ahh papelaaaa , janji bende ni dah wat aku rase macammm , dushh , tak dapat dikate dgn kate2 , haha , poyoo laaa =.=

kau taw , sejak akhir2 ni , rambut aku bykkk sgt tercabutt dr kulit pale ni , haishhh , tiap kali aku tarekk rambut ke bawahh , mestyy dapat 4,5 helaii , ehh rambut helai ehh ? tahlaa ,aku tataw laaaa , haaa sambung , cube byg , dalam seharyy aku tarek rambut aku ni 10 kali, *bukan tarek laa , mcam sikat gune tangan 10 darab dengan 4,5 rambut gugur ,  40,50 kan ? tuu baruu seharyy , kalau hary2 aku buat bende yg same ? tak macam mawi ke karang pale aku ? grrrr , maggi maggi , nape la kau sedapp sgt , ishhh .

bukan tuu jeee , iera sllu cakap , maggi ta bek untuk otakk , tahh aku makan je maggi time nak amek exam , tadekk effect pun , haahaa ,  dan skrang baruu aku prasan effect dye , aku cepat lupa dahh skunk :((( bak kate pipaa ' nanty ko sme laaa cum my granny.. cepat lupeee..haaa:D ' haha , aku tryy aaa stop makan bende alaa ni demi rambut aku , ehh dan otak aku , kot laaaaaaa .

maggi ni sedapp bila buat cum ne kowunk taw ? macam ni .

* masak air :DDDDDDDD , ni style org malas laaaa :DDD , nak cepat punyaaaa :)
* letak mee dalam mangkuk dan buhh perencahh .
* ambek 3 cili , 2 limau , potong , campak dalam mangkuk tady ,
* potong bawang , campak dalam mangkuk tady jugaa .
* tuang air panas , haaa , 'semakin sedikit air yg dimasukkan , semakin bykk kenikmatan yg akan dirasekann' tapi aku sarankan kowunk letak air tuuu lebih siket dr ketinggian mee tuu .
* nak lagi sedapp , letak siket timun , alaaa siket jee :DDDDDD 

tryy aaaa sedappppp , kalau ta sedapp , errrrr air kowunk ta masakk tuu :) 


ain anak ahmaddd , 
haha , tak ain , sangkaan kau smlm sememangnye salah ain , bukan aku yg tuu ain , tp dye , dye selalu buat aku macam nak potong jee dye punye tuuuuuuuu , huh =.="