18 February 2010

menyampahhh , haha

okayy , sejak dua menjak ni , kakak aku suke sgt bodek aku ngan gaya gaya manjee dye tuu , dgn sore sore molekk dye tuuu , haihhhh ewwwww menyirapp weyhhhh -___- , sbb ape aku menyirapp ? sbb tiap kali dye cakap cum tuu , mestyy aku caerr , mestyy aku bg dye men pc , haihhh . hampehhh sungguh , oink oink . naseb bek minggu ni jeee dye de kat rumahh ,

 kenape dye jadi macam nii ? hergghh , sbb dingdong dantess dyee tuu ahhh , alaaa mamat handsome yg ngah hot kat filipinaaa tuuu , yg dahh kawen ngan marian tuuu , gila sgt ngan dingdong dye tuu , sampai anak dye pun dye suh kiteowunk panggel ngan panggilan DINGDONG , haha , budakk kecikk tuu pun satuu , sengih jeee bila panggel dingdong , sukeee agaknyeeee -____-

 cara dye bodek ehh ? banyakk weyyy , dah laa aku pantang org buat sore lembut , muke kesian , mestyyy caerr punyeee , haihh , susah betuul , entah mane kakak aku taw kelemahan akuu niii -_____- bile dye nmpk jee aku on pc lembab ni , mulee laaa dye cakappp 

 ' idaaaaa , kau penatt kannn , g laa rehatt , kesian kauu , biarr aku pulakk maen , nak tgkk dingdong '
 ' idaaaaa , kesian kauu , muke penatt jeee , g la tidoo , biar aku plakk maennn '
 ' idaaaaa , dah gosok bajuu ? g la gosok duluu , biar aku men duluu '
 ' idaaaaa , dah laa , ta payah on on bende nii , biar aku jee on , dah rinduu kat dingdong nii -___- '
 ' idaaaaa , nak men japp jeee , betul jap jeee ' 
jap dye tak bole pakaii -____-


 byk lagii weyy , adehh menyirap akuuu , siap buat muke lagii , nak tanak kene bg , potong stim ahhhhh itik nii , haha . aku dah buat macam2 daaa supaya dye blahh , tapi tak menjadi weyyy , adehh , yg ta bole blahh , dye dah puas men , bukan nak bg akuu balekkk , hampeeehh punye kakakk -___- , dye bg adekk akuu men , kene aaa tunggu lame , dah la budak gemok tuu men game berjutaaa , haihhh .

 pastuu tady bile aku tanye nape time aku on jeee , dye mestyy kacauu , mestyy buat muke sume tuu ,
 nak taw dye jawab ape ? ni haaa

 ' sbb bile kau men , tak de org kacauu , time aku men jee , mestyy ramai kacauu '
 okayy nmpk sgt dye jeles an , haha

*cafeworld hampehhh aaaaa , asyikk rosakk jeee , cum ne aku nak pecut sotong balekk ? abeh aaaaaa masakan akuu busukkk , adehhh -____-