28 February 2010

rinduuu

 awakkk , 
saye rinduu awak sgt sgt sgt sgtt ='(
awak rinduu saye takk ?
haha , da wyda tak payah perasan -__-'

okayy , esok dah nak kene balek hostel , tataw cum ne keadaan aku kat sane selame dua minggu , tak bole online , tak bole msg kawan , tak bole tido lambat , tak bole bangun lambat , tak bole tgk tv , tak bole ini , tak bole ituu , arghhhh , bykknyee tak bole buattt ='(
macam ni laa hidup kat penjara kalau anda semua nak tahuuu ,
esok saye akan dipenjarakan lagii , doakan saya bertahan di saye yaaaa ,
oinkk !