15 February 2010

siti khodijah ahmad II

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA , jap jaaa , aku nak gelak , HAHAHHAHHAHAHAHHAHHA , aku nak gelak lagii jaaaaa , HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHA , nak lagi jaaaa , HAHAHAHHAHHAHAHAHHA . okok , dahh . dah tenteram dahh jiwa akuu , japjap , nak gelak lagi , HAHAHAHHAHA , okok , betul betul , dah tenteram dahh , hehe , nape aku gelak ? aku bace blog kau , gile baka jaaaaa , jiwang pun adeee , hehe , sapa aku bace sapa dan bukan sape :DDD , hehe , aku bace lajuu , bapak kelakarr , nak gelak lagi laaaaa , HAHAHHAHAHAHHAH :DDDD , okok , dah dahh .

 ' Mengapa wahai teman? Mengapakah cabaran sebegitu kau anggap sebagai suatu cabaran yang sangat berat? Tidakkah kau berpendapat bahawa dengan menyahut cabaran tersebut, sedikit sebanyak teknik penulisanmu boleh diperbaiki. Tetapi, apakan daya. Aku sudah terlambat untuk menyatakan apa-apa kekecewaan dan kekesalanku terhadapmu. Saat aku terlihat tajuk entrimu yang terkini, iaitu "Siti Khodijah Ahmad", hatiku telah berbunga dan sebuah senyuman telah pun aku ukirkan di bibirku ini. Namun, saat entri itu terpapar di hadapan mata kepalaku sendiri, ternyata kau tidak menyahut cabaran yang telah aku berikan padamu itu. Tidak mengapa, wahai teman. Biarlah aku sahaja yang menyahut cabaran yang aku sendiri nyatakan. '

 ok jaaa , dengar jawapan dr sahbat muu nii ,
yee aku taw , sedikit sebanyak , tapi jaaaa , aku tanak sedikit sebanyakk , aku nak terus bykk , hehe . cehh berbungaaa , haha , haaa , yg ni yg ni ? aku siap buat II lagii tawww , hehe , bukan tanak sahut laaa jaaa , mahlasss yg teramat sgtt laaa , hehe , nak aku tules mcam kau tuuu , 5 jam la jawb nye aku depan komputer yg super duper lembab ni doee , taankk jaaaa , tak sanggup :DDDD , aku tak bykk idea jaaaaa , buku terakhir aku bace pun buku latihan bm yg cikguu asri suh buat rumusan jumaat rituu , hehe , tgkk mlas kan aku ? haha

 ' Teman, ingin kunyatakan di sini, perkataan malas seharusnya tidak wujud dalam kamus hidup kita. Sesungguhnya, kita harus melawan dan membuang terus sikap itu jauh-jauh dari dalam diri kita. Sedarlah wahai teman, kita sudah meniti ke sebuah alam yang memerlukan kita untuk sentiasa bekerja keras untuk mengecap kejayaan yang kita inginkan pada masa hadapan. Oh ya, di sini juga ingin aku berterus-terang denganmu, wahai teman. Bukanlah niatku untuk menghalang kehendakmu, tetapi kalau boleh dielakkan, janganlah engkau berpindah ke sekolah yang lain. Aku tidak mahu The Ultra's kekurangan ahlinya lagi. Cukup sudah dengan pemergian Izzah, janganlah engkau pergi membawa dirimu juga. '

haha , blah la kau jaaaa , tak wujud konon , yelaaaaaa , kaarang aku hapuskan perkataan MALAS tuu dalam kamus hidup akuu , aku tambah perkataan baru kunk iaitu MAH-LAS , hehe . hurm , pasal pindah tu ? smpai rini aku duk tunggu surat , tak smapai2 , hayooo , tak dapat kot , mybe bukan rezeki akuu , nmpknyee aku stayy la kat skola tuu , bersama2 ultra2 kuu yg tersayang :DDD , hehe , kan jaa kan , haha , cukupla izzah boo blah :( , dah dahh , jiwang plakk pagi pagi nii , ishhh .

 ' Ida yang kukasihi, maafkan aku kerana aku terpaksa berhenti di sini. Bagi pengetahuanmu, aku baru sahaja pulang dari kampung halamanku. Sebaik sahaja tiba di rumah, aku terus membersihkan tubuhku, lantas aku menjenguk blogku ini, dan kini mataku tidak lagi mampu untuk bersengkang. Tambahan lagi, aku harus bangun awal pada pagi esok memandangkan aku akan menghadiri kelas tuisyen di Subang yang bermula pada pukul 10 pagi. Semoga kita dapat berjumpa di sekolah pada hari Khamis yang akan datang. '

 haha , nak terberakk aku dgrr ayat jiwng kau tu doe , haha , okok , japp , bukan kite skola rabuu ke ? weyy , rabu ke kamis skola ni ? huh ,  

salam sayang jugaaa , widayah ismail , ahha