14 February 2010

waaaahh , sumpah ta cayaaaaa

hoyeah hoyeahhh , tady aku bosan yg teramat sangat , so aku jalan jalan la g usha blog blog orng , usha jeee bukan bace pun , hehe , cume post post yg menarik je aku akan bace , yelaaa sape nak bace post yg panjang gedabakk kan , haihh , saket tengkuk akuu , dah lah skunk mata macam dah rabunn , tidakkkkkkk , empat mata ? oo.oo , tanakkkkkkkkkkkkkk =,=

blog yang aku pegi ? hoyeah hoyeahh , haha ,' nadiaqilaa ' , kau taw aku jumpe ape ? taw taw ? okok , aku taw tataw , aku jumpe ni , haha , ' ishish ' ok , click kalau nak tgkk ,  tapi budak yg betul betul dewasa jeee boleh bukak , awak dah cukup dewasa ? okayy , awak bole bukak , haha , bijakkk budak yg buat nii , haha .

peringatan !! 
Sila mengucap banyak-banyak sambil muhasabah diri ye selepas membaca blog ini. 

*Berdoa sangat-sangat diri aku tak jadi macam tu, yelah takut jugak. Setan ni ada je. yelaaa , setan kan orng ketiga kalau kite hanya berdua jeee , aku sllu cakap kat kawan aku cum ni , hehe , Ini sebagai peringatan dan pengajaran buat aku dan semua. Renung-renungkan dan selamat beramal , haha

okayy , aku maseh ta pecayeee , sumpah tak cayeeeee weyyy , aku ta pecaye ngan ape yg aku bace tady , ngan ape yg aku tgkk tadyy , aku bukak blog budak tuu , tekan bawah punye bwah , aku jumpe post yg ni errr takleyy bukak plakk , kakak aku ade kat blkang , haha . okayy , kowunk bukak , kowunk carilahh , kalau jumpe mior ammar , haaa yang tuu laaaaa , 

miorrrr , gila la kauu , terukk nye kauuu , ta sangka aku kau seteruk tuu doe , sehina tuuu , ape da jadi ngan kau ? sampai jadi macam tuu weyy ? taw la nafsuu , tapi agak agak la doeee , kawal doee , kawal , terukknyeee kau weyyyy ! subhanallah =,= 

okayy , aku maseh sukar nak caye gambar yg akuu tengok tady ialah gambar kau doe miorrr , haihhh -___-
kau bangga kan gambar kau tersebar luas macam tuuu , kalau gambar elok tapee , ni gambar , yang astagfirullahalazim -___- , pompuan tuu pun satuu , asl bodoh sgt ? rendanyee maruahh dyeee , ishishh , panas perut mak dyeee weyyyh