16 October 2010

Pengawas Sessi 2010/2011


09102010, aku balek sbb nak beli baju sume alahaiii payah gilaa nak carii. naseb bek dapat dapat pun yg macam ape jehhh tudung tak sama ngan baju haha. biasa tudung pekat baju caer kan? aku punya tudung caer baju pekat pape lahh pakai jeee -.-"

10102010, lambat sampai semteg, then kad balek kg aku warden tak tandatangan pun mesty guard tuu ingat aku fly haha. papelahhhhh haihhh aku kelam kabut gila sabtuu tuuu choiii. cabut lencana nametag kat tudung puteh lekat kat tudung biruu aku tak suke pakai tudung biruu -.-"

11102010, yeayy watikahh haha. nervous? agaklahhhhh aku cuakk jeeee, entah aku tataw nape hehe. blazer aku besar then tukar ngan uztaz, bapakkkkk sendattttttt entahh mmg sendatt aku gemuk? agaklahh, siket laa haha, isnin nak tukar balek laaa, tak sanggup la dukk tahan nafas jee hahahhahahahha.

PENGAWAS UNITE