5 November 2010

Ohh Abg Rii~


Selasa; 2 November 2010
Time; Alaaa lupe :D
Tempat; Kelas Awam 1 laaaa -.-"

Okayy kan selasa kan exam sejarah kan, exam paling last kot, so excited la kan nak jawab la kan, bajet tanak tido la kan, haha aku? mmg tanak tido tp mata ni haaa duk mintakkk nak tutup jee aku bole buat ape kan? hehe. pagi tuu tah kul bape tah start, kul 8.15 kot start aku rase laa aku pun da lupe daa hehe. jawab ni, semangat ni, tak tido pun nguapppp pun takk taw :D then macam kul 8.30 cum tuu aku usha sekeliling, cehh ayat BM :D aku nampak shzn dah terlelap dah, budak tuu dah hobi dye haha. then aku pun jeles, konon nak tido kejap je ni, aku suh nab kejut kul bape tah aku lupe tp aku dah pesan kot aku rase laahh, aku pun tido laaaaaaaaaa, lama taw, aku siap mimpi tuu tp dah lupe mimpi ape hehe. aku terjage dalam kul 8.45 macam tuu, kelam kabut aku buat soalan yg aku tinggal tady, banyakkk taw aku tinggal biasa lah budak tak pandai kan, banyaklah tinggal, ehh bole buat pantun ni mummy haha. 8.50 cum tuu aku tido balek, bukan ape aku tgk ramai tido aku tido laaa, maybe smlm aku penat kot, stay up :D buat ape? haa tuu yg aku tak tahuu tu :D hehe, mana buat pape laaa, duk dgr jaja baca buku, duk tunggu pantun dye la :D kan jaajaa kan? hihi. then aku terdgr cikgu cakap sape yg tido tuu bangun or something yg bole membuat aku terus terbgun, aku bangun la, bangun bangun je, pandang shazan, dye buat aksi :DDDD haha, tak de lah dye cakap cikgu zamri amek gambar time aku tido, aku tak paham bape kali tah dye ulang baru aku paham -_-" then haziq kata, mampuslah wyda, kene amek gambar tah ape tah mamat tuu cakap aku lupe lah haha. kenape tak kejut aku doh? dowunk kata dwounk da balek bende dahh suh aku bangun tapi aku tido maty -.-" haha, yg si hisham tu sumpah gong gong, aku dah bangun baru nak balek pemadam bagai tuu dah la baleng dengan penuh kegarangan cube balek tuu dengan penuh kaseh sayang siket :D sure bangun punye! hehe. entahlah redha je laaaaa kat surau nanty tapi maluuuuuuuuuuuuuuuuuuu. mintak mintak dye tak tunjuk amin :)

Hehe, hary yang sama, aku bengkek gila ngan si hisham tuu, pagi pagi da cary gado aku bunuh jugakk budakk tu karang naseb kau kawan aku :D kan aku da cakap jangan cakap kau lagi baran kan aku kan, grrrrr! aku taw kau geram, abeh kau tataw ke yg aku time tuu betul betul geram? lagi lagi mulut kau time tuu sumpah tak bole diam macam bontot ayam da aku tgkkk -.-" ohh nak kenekan aku konon, haa padan muke terkene balek :D ehh tpi kan THANKS taw, milo tuu hehe, walaupun kene kongsi ngan ramai budak, tape aku redha aku kan baek, gelenyarr kau wyda puji diri sendiri haha. nah pantun, tak lupe :D

Hary hary pergi sekolah,
Hisham macam babun lah :D
ade lagi
Hary hary pergi skola,
Hisham baek lah :D

Dah kau jangan nak kembang kembang sangat, kang koyak susah :D