22 December 2010

Cerita Semalam.

  • Adek bangun kan around kul 10 cum tu
  • Aku bangun mandi sume
  • Kak long datang
  • Okayy keluarlahh
  • Pergi beli barang skola haha skema lah
  • Gerak mana tah nama dye okayy pergilah beli beg
  • Aku tataw nak beli yang mana.
  • Bukan tataw nak beli yang mana
  • Tataw nak amek wane ape sebenarnye HAHA.
  • Kakak da bising dah, taklah dye taw aku cerewet
  • Coklat ke Puteh? Ke coklat caer? ke Ungu?
  • Haa entahlah weyy
  • Aku nak amek yg coklat sumpah lawa
  • Tapi aku dah ade.
  • Aku amek puteh then skunk nyesal sbb tak amek coklat
  • HAHA dah biase dah macam neh HIHI
  • Pastu cary baju pulak.
  • Perghh byk tempat merayau.
  • Susah lah caryy sampai wangsa majuu taw pergi HAHA
  • Ehh nampak cein smlm HIHI aceh dye keje lah :D
  • Aku nampak SR aku jugakk whoaa dowunk baru balek lah.
  • Lama taw duk jalanjalan
  • Then g makan
  • Aku nak renew num, tapi lupe bawak IC haha
  • Bongokk lah =.=
  • Balek kul 7 macam tuh lambat kan?
  • haihhhhh.
  • Si dutt nehh bukan nak masukkan cepat macam ape jehhh. haha
  • Ehhh malam tuu an dye msg macam babun haha ingat lagi baguslah.
  • HAHA best lah keadaan kau skunk. dah macam hisham da
  • Malumalu kambeng. ni yg best kenekan nehh HIHI.
  • Bajet je kau kata tanak dah lah ape lah
  • Tapi ade jugakkk grrr
  • Kau saje jekan? haha lawak lah kau doh
  • Nak gelak guling guling bole? HIHI