25 December 2010

Haaa, nah perempuan (:

Lelaki semuanya mulut manis, macam-macam lelaki aku kenal. Mulut amatlah manis. Dari yang amat baik hingga lah yang amat nakal. Tetap manis. Kita wanita terhanyut dengan kata-kata manis itu. Dah tayah nak nafikan sangatlahhh yang kowunk tak pernah terhanyutt sbb aku pun pernah terhanyut taw HAHA tak caye? haha okayyokayy tipuu jeee dah dahh tayah caye lupekan jeee HAHA. Dowunk tak bosan ke asyikk dukk cakap reka keluarkan kata kata manis? haha nehh haa macam nehh ehh neh bukan kalau ade lelaki yg cakap macam neh kat kowunk, janganlah percaya bukan lah means macam errr kowunk anggap je yg dye tuu tengah bergurau aku taw susah sbb haty kowunk mesty tghh berbunga then badan kowunk macam melayang kan? HAHA tp tak salah mencuba kan? kowunk try lah anggap yg dye just bergurau dustaa belaka HIHI (: *byk lagi tapi malas lah kang marah jugak kang kaum adam HAHA. ehh tapi tak semua lelaki macam tuu ingat tuuuu tapi kebanyakannya macam neh HAHA (: 
  •  “i syg sgt pada u… i tak der p’puan lain selain u…”
  •  ”i luv u the way u are.. x kisah la u kurus @ gemok.. “
  •  “i susah nak suka kat perempuan…”
  •  “muka u sama mcm ex awek i dulu”
  •  “dulu, awek i tinggal i camtu je… rupa2nya dia ada org lain.. lama jugak i single susah nak percaya pompuan, then i jumpe u…”
  •  “u lah kekasih i yg pertame dan terakhir..”
  •  “I tahu I bukan lelaki idaman you, tetapi you wanita idaman hati I”
  •  "I rinduu you, I tanak you sedeyh, you janganlah sedeyh sedeyh lagi taw?"
Ehhh seriuslahhh janganlah mudah caerr ehh? mmg lahh manis percintaan bagai nehhhh tapi tuu just untukk permulaan je lahhh, tgh tghh, akhir akhir? bila breakk? haty kowunk jugakk menderita kan? kesakitan kan? meraung tak tentu pasal, dukk bazir air mata siang malam, sampai ade yg nak bunuh diri lahh anggap diri tuu tak berguna laaa adoiiiiiii cinta time skola MEMANG takkan kemana percaya lah cakap aku, mmg lah ade yg berguna aku tak nafikan tapi kalau zaman sekarang nehh, ade ke? wjud lagi kee sume tuu? hurmm tak de dahh da pupus lahh :D kalau kowunk ade kawan lelaki yg kowunk rapat cube tanye dowunk lelaki sebenarnye nak ape jeee TIME KAPEL NEHHH tanye lahhh. kalau kawan laki kowunk tuu baek dye akan cakap jujur (: yee aku taw lah aku ade kawan laki yg baek HIHI dye siapp marah lagi taw aku nak kapel kapel nehh HAHA. ehh tapi serius dohh kau baekk lahhhhh heeee~ dahh aku merepekk HAHA.
* Semua orang ada jodoh atau pasangan yang menanti dan biasanya ia berada tidak jauh dari anda. Jarang orang bertemu dengan jodoh yang berada jauh darinya.
* Jodoh itu ketentuan Allah dan kita wajib berusaha. Doa, usaha yang betul dan bersungguh-sungguh disertai dengan tawakkal, insyallah akan menemukan anda dengan pasangan anda.

Mulut manis : kata-kata yang lemah lembut dapat menundukkan orang. haha haty tuu janganlah lembut sangat eh? (: