26 December 2010

Jangan cakap

*ehh ni bende betul lah HAHA
A: Ehhh, B ade cakap pape takk kat orang?
B: Cakap? cakap ape?
A: Yelahh cakap yg A msg B ke ape keeeee. ade?
B: Huh tadek pun nape?
A: Abeh tuu nape C bole taw yg A msg B?
B: Mane B taw maybe C tuuu dgr dgr cite lah kot.
A: Ohhhh. tady jumpe C, dye tanye A suke B ehh.
B: Abeh tuu A cakap ape?
A: A cakap lah sape cakap neh?
B: Then dye cakap ape?
A: C cakap, kalau A suke B, A tak bole tunjuk sangat yang A suke B, nanty B akan layan A lain. akan layan macam nak tanak je layan.
B: Yekee? C cakap macam tu?
A: Aaah C cakap macam tuu C cakap mcam tuu sbb C kata C taw lah dye perempuan. tapi A tak kesah A nak B taw yg A suke B.
B: Ohh haha aah betul lah ape C cakap tuu (:
A: Betul? err ape yg betul?
B: Er ape yg C cakap tuu lahh sume betul.
*A lelaki, BC perempuan.
HAHA betul lah ape yg C cakap tuu betul lahh pandai lah C tuu HIHI malulahh >.< Eh seriuss lah weyhh, kalau aku kan aku tak bole dohh msg orang yg suke aku, aku tak biase aku rase lain je nanty HAHA tuu kalau aku taw lahh kalau aku tatau msg je lahh buat bodoh jeee HAHAHA. Nak kene jage haty lah bagai lah macam ape jehhhh serius tak sukeeeeeeeeee, nak kene cover cover bagai time msg tuhh haihhhhh. Serius aku tak biase dohh adoiii dah dahh HAHA tukar topik lah HAHA. Ehh aku malas lah nak caye cakap laki dahh :D sume same jeee HAHA. dah dah takde kene mengena pun ngan sesape :D kau cakap lah cakap lahh aku anggap lah yg kau bergurau dan kalau aku balas balek kau anggap je lah aku bergurau ehh? HIHI