22 December 2010

Kau tahu siapa kau HAHA

HAHA semalam kan ehh bukan bukan bukan smlm lahh, tadyy haha tady kan aku tido kan HHI then kan aku mimpi aku dah balek hostel bagai haha takkan aku strees kot nak balek sana haha taklahh mana ade stresss lahhh aku suke lahh balekk tapi bile pk balekk adelahh jugakk aku tanakk satu dorm ngan budak budakkk bawahh errrr sorryy bukan bukan macam tuu ade yg aku nakkk ade yg aku tankkk dowunk serius sangat lahh tak bestt macam ape jehh haihhhh tapikan dalam mmpi tuu tady aku sama dorm ngan eykaaa jaaaa jad KD jad current intan asmira ibuuuuuu then ade 3 orang budak mana tahh dulu dye outsiderr haha entahlah aku maen cakap jeee sbb aku pena nampak muke dye haha dalam mimpi tuu aku tak nampak pun kama iela ama raihan naimmah hayyooooo mana kowunk pegi haha takpelahh kaan bende tuu just mimpi jehhh tapikan weyyy kite duk G7 lagi lahh dalam mimpii tuu cume keadaan dye jeee pelikk katil eyka ngan jad macam babun asal special haha aku ngan jaaa atas lagi then bawah entah sapa ama ngan han kot tapi kowunk tadekk doh time tuhhh misstum pun ade tawww tady dalam mimpi tuu haha yelahh dyekan yg denda akuu wajib ade taw haha ehhh jaajaaaaa aku ingat lahh mimpi aku HIHI cube checkkk kau punye postt tuu ape maknenye nehh haha gelenyarr kau wydaaa byee! *pandai pandai lah letak TITIK KOMA sendiri HIHI