29 December 2010

Lagu ni lah aku cari tuu haha

Lahh SEPI ke tajuk dye? okay okayy pun bole haha. nak lirik dye? alahh malas nak google lahh japjap nak google japp haha. ahha lirik dye best lahh tgk tuu tgkk tuu haha lawa lahhh sape buat ni? pandai lah heee~ ehh video budak ni lawa lawa kot. coomel jeee tgk haha. nah lirik.
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari

Mentari pagi
Bawakan embun sejukkan hati
Aku di sini menatap engkau menangis sepi
Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari