18 December 2010

QWERTYUIOP.

Lelaki bertulang muka, berlesung pipit, berbibir merah, berdagu dua, berambut pacak, AWWAWWW. haha meyhh sini meyhh, ehh tapi ade ke? dalam mimpi ade lah AHHA. Ehh ade lahhh HIHI tapi tamaw lahh, sosial wat pe baek amek yg tak tak tak tak tak takk dr ciri ciri sume tu HAHA. dah lah lapar lah nak makan. byebye (: ehh japp, nak taw takk? aku sumpahh tak suke gile bile org duk tules besar kecik besar kecik tulisan dye tuu, tak penat ke? duk tukar tukar? jary tuu tak lenguh kee duk tekan tekan caps lock tu? ewwww macam ape jehh, haa lagi satuu, taw lah kowunk tuu manja, tp jngn lah sampai tamak. tak paham? okayy contoh lah kan dye tules macam ni, "tark perw larwh" tuu kire okaylah kalau macam ni, " TaRk PeRw LarH" tamak kan? dah lah ade R pastu amek jugak W macam ape jehhh. sumpahh aku menyiraaaaaaap dohh, satu tak paham, lagi satuu menyampahh lahh. taw lahh kau hot tp tayah ah macam tuu sangat. then nak convert convert S jadi C ewwwwwwwww gelii makk nyahh! hahha. macam "kasi = kaci", "sarang = carang" tak geli ke? aku yg duk bace pun dah meremang bulu roma taw takkk, haa kau kaum adam, ade yg macam ni? kalau ade, lagi aku menyiraaaaaaaap! kalau yepun manja tolong jangan macam ni bole? macam bapokkk dohhh. kalau perempuan aku bole tahan ni, kalau laki yg tules, jejek eyek eyekkk. geli aku ==" kau tak geli ke cakap macam ni? ehh salah, tules macam ni? pfffffftt -.-'

*EHH sorry TERemo lah HAHA