21 December 2010

SEGMEN JOM BERKENALAN

HAAA, tady aku on FB, then syaza bg nehh HAHA. amek je lahh tapikan aku tak paham sangat lahhh. buat buat paham je lahh ngeh ngehh :D haa nehh haaaaaaaaaaaaaaa.

1)Buat Entry bertajuk"SEGMEN JOM BERKENALAN"
2)Paste banner segmen jom berkenalan dalam entry anda(kalau nak letak kat sidebar pon takpe). linkkan ke entry ni .
3)Jawab 7 soalan bwh ni
-Apakah status anda :
*Status? Status tuu ape? HAHA, Dah lahh dah ade dahh yg bertakhta kat hatyy nehh HIHI malulah >.< sape? kau rase? tekalah tekalahh HAHA. ahhh salah salah, nehh haa jawapan dye, ENCIK ISMAIL BIN *taklehgtaw* HAHA. kang elok duk ejek nama ayah sat g kowunk gatai duk ejek nama datok pulak HAHA. entah aku sayang dye dohh sayang sangat (: ape aku nak dye mesty bg acehh bajett jeee tak lahh mana kasii pun kene kasi air mata dulu baru dye kasi apa yg aku nak tuu =.= dah dahh nexttt question HAHA
-Ceritakan tentang diri anda :
*Huhhh, kene kee? alahh malulahh HAHA. errr nama? errr dah taw kan? umur? dah taw jugak kan? ape lagi nak taw nehh? err errrr haaa aku ade 6 orang adek beradekkk. anak kebape? kau rase? cepatlahh ^^ last? taklahh aku ade adekk lah :D HIHI empat lahh, so aku kire tgh tgh laaa sbb tuu tak manja HAHA. semua perempuan hebat kan? so dalam family nehh ayah aku sorang je laki HEHE sbb tuu bila kakak aku kawen then ade anak laki dye bukan main happy lagi :) haha okayokayyy kakak aku yg fisrt ngan second dah kawen masing masing ade dua anak, ehh jappp dye nak cite pasal aku lahh aku g cite pasal dowunk wat pe =.=" haa skola rendah? tak jauh dr rumah pun HAHA. aku ingat lagi dulu kan aku daftar kat SK SERI SINAR, then kene tendang. dowunk kata dah penuh kot entahlahh dowunk duk tolak aku g SK SERI HARTAMAS haha. macam ape jehhh =.= then dr situu aku kenal peeah, ros, zurin sume HAHA. macam ape jehh kelakar lah bila ingat balek time muda muda dulu HAHA. dah tuu aku dahhh penat skola rendah aku skola menengah pulakk, haaaa ni pun macam skola rendahh =.=" aku mohon SEGAMBUT JAYA aku dah dapat dah pun skola tuu. esok dye aku nak p orientasi mak aku duk transferr aku. dye nak masukkan aku kat SMK HARTAMAS fuhhh naseb bek penuhhh aku masuk lah SMK KIARAMAS haha. dekat je dr rumah kene naek bas jalan kaki macam babun. haha. haa kat situu lah aku kenal ramai org HIHI peeyah still ngan aku kat stuu. best taw kat skola tuu macam macam aku belajarr (: aku rinduu dohhhhhhhhhhh =.= kalau lah bole putar balek masa nehh acehh aceh HAHA dah merpekkk. aku ingat aku kat situ sampai form5 tp tak weyhh tak. aku pindah masuk TEKNIK GOMBAKK kat jalan pusu tuu HAHA. serius dohhhh aku pun tataw nape aku pindah haha. dulu time awal tahun time kawan kawan aku dapat result teknik tuu dowunk nak p aku bukan maen benci lagi punyelah tak sokong nehh tup tup aku blahh, HAHA peeyah iera tak caye kan? tuu lah ingat aku maen maen ke time cakap nak blah tuu? tak pun taw, aku rinduu dohh 4begonia tuu :( peeyah dah lime tahun kite tak sama kelas then bila sama aku pulak blah macam ape jehhh, dapat sama sama ngan kau pun kejap jee sampai 23/2 je kan? haihh, rinduu doh kelas tuu rinduu nak kene rotan ngan cikgu asri HAHA. dah dahh merepek dah aku nehh =.=" ohh haa skunk kat teknik gombakkk. best taw dapat bykk kawan heee~ antaranye? aku kenal JAAA :D sume lahhh haha. EYKA aku kenal dr KIARAMAS lagi tak sangka pulak boleh rapat ngan dye skunk haha.  dah dahhh. aku nak jadi pilot acehh sama ngan ama tapi tak dapat kot aku pendek dah diam tak yah nak gelak sangat lempang kang haha so aku jadi je lah pape nanty. DYE yang tentukan kan? HIHI. ape lagi ehh? ohh haaaa aku laherr errr 1 FEB sama ngan budak TUUU budak mana? entahh cary lah sendiri, google jangan malas tuhan tak suke :D  ohh haa sbelum aku lupe aku nehh pemalu orgnye =.=" tak caye? tak caye sudah org cakap bende betul tanak caye pulak dye -.-" HAHA. dah lahh tak best lahhh duk cite pasal diri sendiri HAHA.
-Ceritakan tentang Blog anda :
*Alaaa blog pulak? td diri, skunk blog? tape tape pun bole lah HAHA. errrrr bila aku buat? jap nak tgkk kat profile jap haha jap tawww, haa dah tgk dahhh, aku buat nehh disemberrr, bape hary bulan dye tak g taw pun HAHA. tp time tuu aku post aku delete haha bongok kan? taw dahhh, then aku start aktif balek time ujian apetahh aku duk bg taw result aku yg teruk tuu untuk pengajaran diri aku jehh bukan untuk menunjukkk. menunjukk tuu ape? tataw lah HAHA. dah dahhh -____-" err ape lagi? errrrr blog nehh tadeeeee lah cantek mana, aku edit ikut aku punya suke kowunk  tak suke? tapelah janji aku suke hehe Sorry TERkerek :D tadelah gurau lahh. ohh haaaaaaaaa, blog nehh baek tawww, dye lah tempat aku lepas geram happy sedeyhh sume. ilappppyouuuubloggggggg, muahh muahhh HIHI malulah >.<
-Apa pandangan anda tentang dunia blog?
*MENARIKKKKKKK. bole tak jawab neh je? :D
-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog :
*Nasihat? errrr aku tak pandai bg nasihat lah -____-" haha okok buat lahh taw buat tawww nanty bile dah buatt suh org laen buat pulakk best taw blog macam macam adee, kalau bosan bole duk dgr lagu dalam blog sendiri tayah bukak blog org laen HAROOOOOOM haha. haaa teringat budak dalam cerita Qasidah Buat Laila kat astro oasis, dah dahh duk cite pasa cite tuu pulak dahh -_____-"
-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda :
*Keunikan? ade ke? tak ade lahh janganlah buat aku macam neh weyhh terseksa lahh jawab soalan nehh macam nak nanges pun ade nehh haihhh -_______-"
-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
*Serius tengah malas nak taip dah lah tengah panas =.=" sampai aku tak bosan lah kot, entahlahh dah nehh jee tempat aku lepas geram HAHA bajeeeet jeee, entalah weyhh tgklah keadaan. sampai aku ade cucu ke cicit kee best sikit nanty nak suh dowunk baca, nak tunjuk kat dowunk, macam mana nenek dowunk dulu time muda HAHA. dah wyda kau merepek HIHI. impian? alahh tak suke impian, impian tuu ape? HIHI *malas nak tules lah impian bagai tuu bukan tercapai pun =.=
4)Tagged 4 orang rakan blogger anda :
*Sape nak amek lahh, tayah malumaluuu HAHA.
5)Linkkan entry anda ke ruangan komen
6)Tarikh tutp sampai 3 Januari 2011 :)
p/s : join lah ramai-ramai !