15 January 2011

Gemilang Empat hoho.

Daftar asrama ngan skola tu? haha, okayyy kan aku cakap aku nak dtg awal lah ape lah kan? tp hampehh lah haha, pukul 3 aku still ade kat rumah lagi taw boleh on lagi tp aku tak on lah bosan tataw nak buat ape sebb sume dah balek hostel masing masing dah mase tuu HAHA. then lama taw nak tunggu kakak aku sampai alah biaselah dye melayu kan, cakap kul 2.30 pukul 3.30 baruu sampai haha, dah sampai tuu gerak lah pergi teknik gombak tuu oink, alahh kejap je pun sbb lalu duke HAHA, dah sampai g dewan besar nak amek result akhir tahun dah jangan tanya dapat apa hancur jee haha. byk sangat tido tuu lah padahnya haha. okayy time nak bayar duet kat cikguu tuu aku dah nervous dah pasal krt haha tgk tgk tadek macam ape jehh, so jr kang tayah buat krt tuu sampai bersengkang mata bagai, cikguu takkan nak lah haha. lepas tuu g blok pulak, nak daftar blok then nak taw lah aku G bape bagai kan? HAHA, okayy dapat gemilang empat, suke? tak suke? entahlah aku tataw lahhh, first tuu tak kot, tp skunk dah suke kot. ramai lah jugak G atas yg dulu tercampak kat sana HAHA macam ape jehh, sume serabut dohhh dorm tuu sempit, better dorm jr kot best, katel double decker bagai taklahhh penat nak berjalan, nak g locker bagai dah lah gelap nak mampus dorm tuu, kenape? lampu balkoni tidak berfungsi =,= bila malam jee ehh means lepas kul 11 macam tuu kalau masuk dorm tuu macam masuk gua haha mata kene bukak besar besarrr macam ape jehh, haha. tp best taw tido tak leyy bangun haha bawah kipas kan, kan kutu kan? HAHA. ahad lepas best kan? duk bersihkan dorm tuu wow best lahh seriusss :) duk mop mop sampai luar aku mop rajen kan rajen kan? haha tak de keje lah bukan rajen tuu --" haa sape lagi gemilang empat? tayah lah taw bukan penting pun. Ehh selase jr part II masukk, gemilang tujuh maryy. nak tgk dowunk still warisi tradisi ataupun tidakk. haaa aku dah jumpe dah buku addmath tuu heee mana jumpe? ohh neh haaa time malam pertaam kat asrama tuu err means malam ahad tuuu lepas daftar tuu, habehhh g supper solat sume sume G7 yg dulu dulu dukk berkumpul kat G6, haha kenape? acehh buat buat tataw pulak, nak panjat balkoni blkg tuu lahh, haha dimulakan dengan ketua dorm haha, ade gaya taw dye dukk panjat haha, then jad, aku, tan, ama. yg laen sume takut =,= macam ape jehh, ohh aku pun takut jugakk kang ta pasal pasal kantoi kang kene kang kat surau -.- tp naseb bek takde pape, bapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkk kotorrr dorm tuuuuuuuu, ewwwwwwwwwwwwwwwww macam ape jehh, ehh bukan kiteowunk buat ehh mybe sr thun lepas kot buat time dowunk nak studyy tuu kan dye studyy kat situu, kira nak balas dendam lah neh macam ape jehhh, sumpah kotor gila tataw nak cakap macam mana =,= dah amek ape yg nak then cepat cepat panjat balek dorm masing masing balek, haha excellent  (: petang isnin ke selase macam tuuu, petang tuu duk kemas balek dorm tuu, miss tum suruh haha. sume muke stokkk rinduu jeeeee, yee termasuk aku, aku rinduu nak tido kat dorm tu aku rindu nak keriau dalam dorm tuu lagi ;(