1 January 2011

Apabila GOMBAK memanggil =,=

Lepas ni aku takkan boleh dahh online sampai lewat pagi, aku takkan boleh dahh duk dgr lagu blog aku ni lagi HAHA. aku takkan boleh dahh tido lepas subuh lagi, aku takkan boleh dah bangun sampai lewat tengah hari, aku takkan boleh dahh pegang phone aku 24 hours lagi, aku takkan bole dahh jumpe kawan kawan kat kawasan rumah aku ni lagi, aku takkan boleh dah dengar mak aku duk bebel kat aku lagi, aku takkan bole dahh hadap pc nehh hary hary lagi, aku dah takkan bole dah tengok cerita dekat tv lagi, aku takkan bole daaaa merepek kat blog ni lagi =,= haha dah dah aku tataw dah sbb ni jelah aku rase haha. Yeayyy hostel dahh lepas ni yeayyyy seronoknyeeeeeeee, sukenyeeeeeeeee, tak sabarnyeeeeeeeee -.-"

Kalau dulu first day skola aku dah naek bas bangun punya pagi ni semata mata nak naek bas aceh aceh hary baru kan? kenelah baek sikit kena dtg awal hehe kang dua tiga hary datanglah lambat balek HIHI. rinduunye nak naik bas lagi :( rindu nak tipu mie lagi HEHE rindu nak bg alasan lambat kat missloo sbb BAS LAMBAT haha. macam ape jehhh. serius whoooooa aku rindu nak naek bas pergi skola dohh serius rindu haihhhhh ;( Tapi skarang tak lagi, takde bas dahh ;( kalau dulu balek skola selalu lambat sbb bas lambat haha rindu lah intan pia iera :( rindu nak makan makan buang masa dekat maple tuu haishhhhh. sekarang pergi skola jalan kaki sbb skola ngan asrama tak jauh mana pun menyesot pun bole sampai HAHA. balek skola pun jalan kaki =.= kalau dulu lambat sampai rumah sbb alasan bas lambat tp sekarang, kalau lambat sampai dorm alasan sbb lepak duk tgk org date tady haihh tak syok lah eh tp okayy gak lah best taw dukk intai org date HAHA lawakk je rase HIHI. nape lah skola ngan asrama tuu dekat? letak lah jauh jauh sikit, bole lah rase naek bas lagi haihh mesty best kan kalau duk asrama tapi pergi skola naek bas aww awww.

Esok, ahad. lepas daftar aku akan jalani kehidupan yang macam aku repeat setiap hari je HAHA yang akan berubah hanya emosi aku sahaja. okayy nahhh kehidupan aku disana HAHA.
  • Bangun pagi, orang bangun kan pukul empat something tapi aku bangun pukul lima something. dah tayah gelak sangat lahhh tak lwak pun. ngantok taw haha. Bersiap untuk ke sekolah (:
  • Sarapan pagi HAHA. pergi sekolah, kelam kabut turun g kantin HAHA perjumpaan pengawas aceh aceh HAHA. bertugas. belajar seperti biase.
  • Balek sekolah. buat keje jahat kejap HAHA duk intai intai org best taw, makan. balek dorm.
  • Turun prep petang eh aku turun taw kengkadang je g melencong tempat laen HEHE tuu pun kengkadang jee bukan selalu pun :D
  • Abeh prep kalau tertidur kat prep sambung tido kat dorm HAHA kalau tak pergi riadah acehh tgk org joging aww aww tergode taw HAHA. mandii. bersiap untuk pergi makan malam dan solat maghrib. eh solat kat atas dah lahh tak bole tgk lelaki dah HAHA lelaki macam ape jeh malumalu kambeng dah macam kambeng ade gak aku tgk haha tape tape kat atas lebih selamat (:
  • Prep malam. tadek keje tido tak pun duk mengumpat haha tak dose lah bukan ngumpat jahat pun ngumpat bende baek (: kalau ade homework buat lah. haha yeke buat? yelah tak lahh -,- buat last minute :D supper. balek dorm. kalau rajen turun balek prep HAHA entah aku pun tataw aku buat ape turun tu hihi
  • Gosok baju haha tak lah aku suke gosok pagi pagi berebut dengan budak dorm mencabar taw best sangat HAHA. teman jaja pergi tandas HAHA. kalau rajen basuh baju HAHA. kalau tak tayah basuh. then tidooooooooo. eh sebelum tido duk gelak gelak ngan jaa sbb jaaa nak tunjuk power dye kat aku aku pun nak tunjuk power aku kat dye. sampai satu hary ni temah marah HAHA. elleh han ngan ama bawah katil tuu tak marah pun taw :P dowunk suke taw support lagi ade lah HIHI. ha sebelum tido duk cabar ja sape bangun awal dye menang :D aku tetap kalah -____-" jaaa maen tipu ade jam loceng bolehlah haha
Aku tak kesah buat bende ni lagi, aku suke serius aku suke, aku bolehh jee buat bende ni tiap hary tiap masa tiap detikkkk, tapi yang aku kesah;
  • Boleh ke aku dengan dowunk lagi?
  • Bergurau gelak ketawa dengan orang yang sama lagi?
  • Turun DM dengan dowunk lagi?
  • Pergi surau sama sama?
  • Ibu kejutkan aku lagi tiap pagi?
  • Diam time jaa solat? tak ley cakap walaupun sepatah?
  • Menggila dengan dowunk lagi?
Haihhh macam susah je kan? entalah weyh aku tak sedia lagi lah nak pecah dorm sebenarnye tapi tak bole nak buat ape kan? kite tetap akan berpecahh, kak mira pernah kata, "tahun depan kowunk takkan rapat macam ni lagi, percyalah" kau taw tak kak mira cakap macam ni time kite duty tandas yang kite dukk baleng baleng air tuuu jad macam babun taiklah kau jad HAHA. haa sambung balek HAHA, time tu aku dah balek dorm dah nak amek brg then kak mira cakap macam nehh aku pun -____- sedeyh lah. maybe lah kot yelah dah tak satu dorm kan? mesty lah tak rapat macam dulu dahh, tahun baru, org baru, dorm baru, suasana baru, semua baru kan? ;'( Meyhh kite buktykan kat kak mira walaupun kite dah tak satu dorm, tp kite tetap macam duluu eh ehh? ehh air mata dah bertakung laa tape tape jangan risau dye takkan menitis aku kan kuat :P
Seriuss weyhh aku nak gemilang tujuh macam dulu balekkk ;(

Tanak maen maen dahhh, SPM nak dekat dah acehh haha. "Wyda serius, jangan duk gelak jee keje, macam mana ilmu tuu nak duk lama dalam pale hotak kau kalau kau duk gelak je sepanjang masa? Awak tuu nak spm ingat mak ayah tuuu jangan dukk maen jee kat gombakk tuuu" =,=
Ehh class streaming ke? kalau streaming, satu lagi bala datang, mana nak biasekan diri lagi adoiii choiiii lah. haishhhhhhhhhhhhhhhhhhh

P/S: HARAP HARAP SATU DORM NGAN JAA KEE EYKA KEE JAD KEE NAD KEE IBU KEE HAN KEE NAEMA KEE ILA KEE AMA KEEE. nak sangat. amin