20 February 2011

Wida pemalu orangnye :)

Okayy fine best kan? best kan kenekan aku? bende aku memang pemalu lahhh ishhhhhhhh tuu lah aku dah cakap yg aku ni pemalu kau tanak caye then bila dah nampakk dengan mata pale sendiri baruu nak terperanjat apelahh ishh haha, sekarang dah tahuu kan? nanty dekat skola kecoh taw? aww aww tak sabarlahh nak semua orang tahuu yang aku ni pemalu HAHAHA, pejal tak gune -.- kau kene kau karang pejal kau duk cabar dye buat bende bende bengong pahal? grrrrr.

HAHA balek dengan buaya best tawwwwwww, jalan pun cepat jeeee, kan? sangat cepat paling cepat haha, bengong lah. jalan dah macam siput dahh penat dukkk bukak langkah kecik kecik macam ape jehhhhhhhhhhhh --" dye kata nak latih aku jalan pelan lah ape lahh, haha, bengong lahh, lepas ni kita merangkak nak? ke nak mengesot? lagi best taw, nak? haa nanty biar wida pulak yang ajar, nak nak? tanak? ahhh tadekkk nak kan jugakk! haha. dua minggu lagi sama lagi? pun bolehhh! gedik siap! haha. ehh sebelum terlupe, SAPE JADI IMAM ISYAKK KHAMIS HARI TUU? PAKAI BAJUU PUTEH TUUU? ALAAAAAA YG TIBE TIBE HILANG NERVOUS TUU? haha ehh terase ke? tak kan? :D acehhhhhhhhh malu malu nak lompat jauh pulak, lempang karang, lary tak malu pulak kan? ape? nampak lahhhh, semteg tuu kecik je kan? :D heeee~ haha.