16 April 2011

Kawan, sampai bila?

Aku ada seorang kawan, yee kawan yang baru je aku kenal. Ehh tak lah baru sangat. dah setahun lebeh lah jugak :) yeee sejak aku masuk gombak tuu aku kenal dye. macam mana aku kenal dye? takyah lah tahu bukan penting pun. Okayy dulu, time aku masuk gombak tu aku tengok kau yang menyerlahh, dalam haty aku selalu cakap, bapak berani budak ni, konfiden tinggi bhai, untunglah sape jadi pakwe dye. tapi semua tuuu buat orang tak suke kau sebab kau melebeh lebeh. semua kau nak, semua kau amek. ameklah weyh tak kesah HAHA.

Semakin lama aku kenal kau, semakin byk perangai kau yang aku nampak. kau cantek aku tak nafikan semua tu kau coomel memang ramai dah aku dengar org cakp macam tuu. tp tuu luaran, bagi aku lah. okaylah aku jahat sbb aku cakap macam ni kan? tapi tu lah hakikatnye weyh, entalah lah haishhh -.- kau memang baek kalau org patah haty ke ape kee memang sesuai lah jumpe dengan kau sebab kau ade kuasa yg boleh melembutkan haty orang dan kau pun pandai memujuk mujuk orang ni tak macam aku, keras. sape je yg dengar pujukan kau tu mesty akan caer punya aku tak tipu sbb aku pernah dipujuk oleh kau, dan aku hargainye terima kasih banyak banyak.

Entahlah weyh aku tataw kenape sekarang semua bende yang kau buat ade je yang tak kene depan mata aku. aku bengang je tengok kau sebenarnye sebab tuu aku akan blah kalau jumpe kau aku tanak aku nampak kau then nanty aku akan takde mood sbb tak suke perangai kau yg ala agar agar tuuu. banyak dahh cite buruk aku dengar pasal kau dr kawan kawan aku yang laen, tp aku tetap backup kau, kawan punye pasal kan? sayang punye pasal. tapi kau? tak pernah nak berubah cubelah berubah. jangan ah nak pergi dekat lelaki sangat dorang bukan suke sangat pun kau tataw ape yg cakap belakang kau.

Kau ingat pagi tu? sumpah aku bengang weyhh, aku taw kau nak menang, mmg. memang lah takde sape pun dalam dunia ni nak kalah. nak dimalukan. tak de weyh. tp perlu ke buat CERITA? tak kan, adoi kau ni. masalah lah -.- aku taw ape yg aku buat dan aku taw ape yg kau buat. kau nak cakap yg kau duk buat ape yg aku buat kan? kenape weyh? bukan aku dah bg kau tempat ke? kenape mesty gelenyar kaki tu nak berjalan? alahaii dah salah tuu salah je lahh. tu pun malu nak ngaku entahlah weyh aku malas dengan kau sekarang ni. asyik aku je yg mengalah. memang lah mengalah tak beerti kite kalah tapi, kalau asyikkk macam ni je nanty kau naek kepala naek segalanya macam babun -.-

Suke haty kau lah nak buat ape weyh, aku tak kesah. tapi sorry lah taw, aku sumpah tak suke dengan perangai gelenyar kau yang sekarang ni weh, nampak sangat weyh dah macam ape dah tengok. perlu ke menanges depan lelaki? mengadu hal kau problem kau dekat lelaki padahal kawan perempuan kau ade, ramai pulak. ohh tak selesa? kenape dulu okay je? boleh je? oh lupekan, zaman dah berubah dunia dah maju. errr geliiiiiii.

*Ehh jangan terasa taw. aku maenmaen je ni,
T_____________________________T