2 April 2011

Result~ HAHA

Okayyy paling terukkkkkkkkk gilaa terukkkk. sumpahh sangat terukk entahlahhh, wyda berubah lahhh janganlah macam ni wyda, mak bapak kau anta kau pergi gombakk tuu mahal mahal byrr ituu bayar ini untuk kau belajar wydaaa bukan buat bende lain -____- okayyokayyy dah dahhhh jangan nak macam jatul sangat lah haha. okayy jatul aku ingat lagi kau tulis macam ni kat meja aku kan? buuu~ poyoo jee haha. tp tuu tahun lepas, tahun ni tanak tulis ke? HIHI.

Bahasa Melayu aku? HAHA, alahh just karangan then tatabahasa, tak banyak sangat lahh. so tambah dengan markah folio boleh lahhh. dapat lahh A tuu pun A- kalau ade paper satu paper dua susah taw nak dapat A asyikk nampakk B jeeeee so ni kira naseb je kot HIHI.

English? haaaaaaa, sama macam bm tp tak dapat A pun. yelahh aku kan bengong bengong sikit haha. dapat B+ jeeeee tapelahhhhhhhh syukur je lahh HAHA. tapikan rugi pulak rase sbb lagi dua je nak A- alahaiii apelahhhh tapelahhhhhhh bende dah lepas haha. entah macam mana markah bolehh same pulak dengan fariqhh alahaii sweet lah konon? haha okayyyy aku tiruu dyeee, dye kan laher dulu so aku ikutt belakang dye je lahh haha. dah suke tak fariqh? suke lah tuu haha blah

Pendidikan Islam? haha buat senang sbb hentam haha, bapakk lahh uztazah cakap kelas paling terukk tade sape pun dapat A haha tp ade gagal whoaaa gila lahhh ade jugak yg gagal kan? tapi dah takde dahh yg gagal tuu sbb budak tuu dahh naek markahh dahh yeayyyyyy! haha. aku dapat ape? errr japp 40 lebeh jeee so E lah haha. dah jangan lah gelak lempang karang -.-"

Lagi? errr Mathematics? haha, ni aku dah buat bykk latihan pun still kantoi lagii, ni transformation tuuu punye pasal lahh salah tengok coordinate punye pasal macam ape jehhh -____-" okayy cikguu banyakkk carelesss kan? haishhhhhhh.

Addmath? HAHA Puan Lian kata byk careless, aahlah aku tengok pun macam byk jee careless tuu, bukan byk jeee dah terlalu bykk pun ade dah haha so failed haha, lawak kan? so gelak lah -_____-"

Sejarah? hahaha ni lawakk macam ape jehh, punyelahh ramai yang A taw, aku? aku tak pun, sejarah bosan lah. okayy sumpah ramai gilaa sebab? yelahh podekk cikguu punye pasal kan? macam ape jehhh, yg salah pun boleh tibe tibe jadi betul haha pelikk, aku tengok ramai yg mintakk so pakse lah diri ni nak jugakk markah tuuu haha, haaaaa aku dapat 45, then lepas syiqin dapat A-, dye dapat B+ sebelum tuu, aku pun pergi lah dekat cikguu tuu haha.

Aku: Cikguuu saye nak jugakkkk :D
Cikguu: Nak macam mana tuuu? hahaha
Syiqin: HAHAHA, kau nak macam mana wyda?
Aku: Bongok lah kau qin, nak tambah markah jugakkk :DDDD
Cikguu: Tengok jawapan awakkk, yang mana nak bg betul?
Aku: Err cube cikguu tengok yg mana salah :D
Cikguu: Haaaa yang ni betul lahh, Cein naekan 47 markah wyda ni.
Aku: Alaaaa cikguu, saya nak C :D
Cikguu: Nak c? errr kejapppp *tengok muke akuuu* okayylahhh Cein buatlah 50.
Aku: Yeayyyyy dapat C, terima kasih cikguu HAHA.

Senang kan dapat markah? tuulahh naek tuu gred haha, macam ape jee cikguu niii lawak lahh, naseb bek cikguu coomel haha. then harizzzz kau kalah HAHA. tuu lah aku suh kau gode cikguu tuu kau tanakkk tengokk kan dah ta dapat naek markah dah HIHI.

Okayy pastu err LK? okayy cukup makan jeeee, tapi naseb baek tepat tepat haha. entahlahhhh aku punye two point sumpahh macam ape jeee dapat tujuh markah jee tuu pun sbb garisan haha. naseb baek tak failed HIHI. 

Physics haha dah agak dahhh mesty failed punyee macam ape jehh sumpah time ni aku tadek mood gila nak buat entah pergi mana tah mood tuu dye maen lary lary kot malas lah nak kejar dye macam ape jehhh dah dah kau merepek wyda ==" okayy buat bende alah tuu 10 kali sumpahh penat gila pastuu aku tak hantar lagii tambah lagi 5 paper haha macam ape jehh pastu gap kelas tuu sehary jee memang taklahh lagi lah macam ape dohh haha. tpi naseb baek siap jugakk tuu pun ade lubang lubang kat paper tuu naseb bek cikguu tak perasan heeeeeeeeee. ehh japp okayy cikguu sayeeee on jeee, bile? :D

Chemistry? sama dengan awam dan physics tuuu :) okayy lepas nii aku nak tiruu jee chemistry ni menyesal pulak tak tiruu orang menyesal rase tak bawak toyol yelahh yg len boleh lah lepas sbb tiruu sbb toyol okayy tak semua so jangan lah perasan -.-

lagi? japp ape lagi eh? errrrrr dah lahh aku amek 10 je lah tak larat nak amek byk bykk sepuluh pun dah berat dah macam ape dahh ni --" okayy teruk kan? setara tanak maen maen dahh :) ehh time awam tu kan kene jalan itik taw kat ruaii bapaakk best gilaaa -..-"