30 April 2011

Tapiiiiiii.... Entahlah. Aku tak tahu.


Bestfriend? Tuu lahh tittle yang kau dapat daripada kawan kawan aku sekarang. Entahlah weyhh, sejak bende tuuu kau memang kene gila gila dengan dorang. Aku nak backup tapi aku tak kuat acehh bajet je aku ni HAHA. okayy nape kau dapat tittle tuu? dorang lah ni, tak abeh abeh nak perli aku macam babun. sampai arituu kau macam dapat taw jeee sape BESTFRIEND tuu kan? sorry lah. aku terpakse tipuu kau sape yg dorang maksud kan sebenarnya, aku tanak kau terase. sebab sekarang memang dorang akan perli aku dengan bende alah tuu jee, kita pernah rapat dulu kan? lepas tu tak dahh, sekarang rapat balek. dulu kau tak macam ni weyh, serius kau laen kau tak macam ni sumpah kau tak macam ni, macam mana? takpelah biar aku je lah yang taw. kalau aku cerita dekat kawan kawan lama kita mesty dorang tak kan percaya keadaan kau yg sekarang ni sebab kau betul betul dah berubah weyhh, mana kau yang dulu? entahlah. kalau lah kau tahu kenape dorang panggel kau bestfriend aku, tapi alhamdulillah lah kau tataw heeeeeeeeee. aku tanak nanty kau sedeyh aku tanak kau terasa nanty. lagi lagi harituu kau kene perli depan depan pulak tuuu, serius wey aku tak sangka pulak yg budak tuu akan cakap macam tu, sorry :|

Kau banyak masalah. aku taw. tapi entahlah tataw nak cakap macam mana sebab bende tuu kau yg buat weyhh, kalau lah kau tak buat mesty takkan ade punya masalah ni mesty takkan timbul punya bende alah ni, tengok sekarang? orang anggap kau ape? ya allah. mulut orang kan? kita tak mampu nak tutup. manusia tak lari dengan kekecohannya. Tapi aku tak salahkan kau seratus peratus sbb bukan kau yg duk kecoh bende alah ni, bukan kau mintak bende alah ni kecoh pun kan? tapelah kau sabar je lah ehh? lama lama nanty bende ni senyap jugakkk. alah ni lah nama nye dugaan. kau kuat aku tahu. jangan lah lemah sangat taw? kau buat bodoh jeee dengan mulut orang ni, tayah nak nanges sebab bende ni je taw. bende tak penting ni.

Harituu memang aku bengang dengan kau tapi aku takk nak kau tau yang aku tengah bengang dengan kau, yelah kan kawan kan nanty kau cakap ape pulak kan. haishh tapi sumpah weyhh aku bengang gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. yelah takkan kau tak boleh fikir macam mana keadaan aku bila nampak kau dengan dia acehh HAHA. sampai aku tak tahan sumpah tak tahan nak tengok weyhh, dah macam orang maty anak je aku harituu padahal bende kecik jeee ohh maybe emosi tak stabil kot mase tuu, tuu yang bende keck boleh jadi besar tuuu.soalan kau kat surau harituuu sumpah aku terkejut. sampai aku tak mampu nak jawab, soalan yang mana? yang ni, kau ingat lagi tak?, "kalau perempuan tu aku pun kau jeles?" kalau lah kau taw sebenarnye bila dye dengan kau je aku jeles dengan orang laen tak jeles pun. tapi aku tak mampu nak cakap, membe kan? lagi pun entahlah malas nak cakap dahhh. kau buat aku terus terdiam. aku taw kau tahuu jawapan dye sebab DYE dah bagitau kau kan? kalau dye tak bgtaw mustahil kau akan tanye aku soalan tuuu. okayy aku rase bersalah maybe tak sepatutnye aku jeles tak tentu pasal macam ni.

Kalau lah kau tahu ape budak budak cakap pasal kau, haishh. dah lah weyhh jangan lah asyik menangis je aku tak boleh lah tengok kau nanges, rase kesian sangat :| lepas ni fikir taw sebelum buat sesuatu tuu jangan maen buat jeee, kite duk hostel weyhh bende cepat sangat tersebar.