23 July 2011

HIHI

Dua minggu sebelum ni errr entahlah aku pun lupe sebenarnye tiga minggu lepas kot errr entah lah tapelah lupekan lah tak penting pun. okayy ayah aku cakap yg dye dah hantar phone tu pergi kedai kuiii~ aku tak suruh pun :P haha. okayyy hantar lah pergi kedai maybe sayang kot tengok phone tu rosak macam tu je padahal baru je beli okay sambung dah hantar kedai kan? mesty lah dah elok kan? bape hary lepas tu ayah cakap phone da elok dah, tp nanty lah amek sbb jauh. kat mana? kat seri gombak. jauh kan? entah. aku pun tataw nape ayah aku anta dekat situ, maybe sebab murah kot :P pastu kan semalam kan, aku call adek aku suh call aku balek pastu kan budak nyot tuu cakap phone aku dah ade kat dye dah dah boleh gune dah hihi. bende dye dah gune dua minggu pulak. sehary lepas aku balek asrama, ayah aku dah amek dah phone tuuu. apelah haha. sampai rumah senyap dulu tak cakap pun mana phone tuu. kenape? malu lah yelah ayah aku elok kan gune duet dye so segan sikit :D malam siket entah pukul bape aku nampak phone tu dalam almari apelagi amek lah time nak tukar sim tu tgk tgkk ade bende kecik bawah battery. huh, memory? besar pulak, nyet nyettttt~ baeknye ayah aku ni heeeee~ bukan elok kan je battery memory sume dapat baruuu kuikuiiiii~ bertambah segan taw, nak cakap terima kasih pun malu HIHI. okayy thanks ayah love you meh sayang sikit mehh muuuuuuuuuuahhhhhh :*

Semua hilang haha, msg lama lama pun hilang dah fariqh :D nak amek bende tak boleh sebab usb aku, aku dah bg kat jaa maklumlah tengah frust kan mase tuu, semua aku bg org :P nak cury kakak aku punye kabel, malas. nanty lah. kuikuii~ semalam kak long dapat mp3 tuuuuuu~ cabutan bertuah tp dye tanak. dye bg laki dye. maklumlah dah tua kan mana nak layan bende bende macam ni haha. kalau lah dye takde laki, mesty dah bg aku dah :D haha. pastu tady dye cakap kalau aku nak, boleh :D yeayyy! tp pinjam jeee hahahahahahha. malu lah nak pinjam kang rosak macam mana? tangan ni keras tak suke bende lembut macam tuu apelagi bende baru :P tape tape pun boleh janji boleh teman time tido haha. ala malulah pinjam pinjam ni bagi jelah terus :P bukannye best pun mp3 mp3 buang mase jeee dengar. tak tak aku tuju tuk kak long aku jee haha

*Cerita ade banyak tapi dye tanak keluar time bukak blogspot ni =.=