2 July 2011

SEDANG BERUSAHA.


PHYSICS.
ADDITIONAL MATHEMATICS.
"Padan muka sape suruh tangguh tangguh kan dahhh takde masa dahh, nak tanak kene jugak siap kan kalau takk, whoaaaaaa sebulan belajar luar kelas, nampak macam seronok kan? nampak jeeeee tapi hakikatnya TIDAK." okayy tuu kalau aku tak siapkan pembetulan physics yang cikguu wahab suruh buat entah bila tapi yg pasty dye suh hantar selase ni haha, paper 1 paper 2 paper 3 memang tak lahhh kalau satu copy je boleh lah, ni lima babe, limaa wowww! =.= takpelah untuk cikguu wahaaaaaaaaab semua boleeeeeeeeeeh! addmath nak siap dahh haha memang lah just copy je pung hayyo!

HAHA, cikguu sejarah aku sumpah tak boleh belahh, dah pandai dah dye maen sekarang ni alahaiiiiiiii. malam hks tuuuu, sape tah cary aku sbb cikguu sejarah aku tuu nak number cein, yelahkan cein kan anak dye, mak ikan dye :D dye cakap:
DYE: Awak ade num cein tak?
AKU: Ade, nak buat ape cikguu?
DYE: Untuk *apetah dye cakap aku tak ingat lah yang pasty sbb sejarah dye bagai tuu*
AKU: 017........
DYE: Awakk Sharifah kan?
AKU: Sharifah? bukan lah cikguuuuu -.- saya WIDA lahhh.
DYE: Ohh saya ingat saya ingat, awak yang fail sejarah tuu kan?
AKU: Cikgu jahat lahh, haha.
DYE: *sengih terus pergi, bukan maen lagi dye gelakkkk.
Naseb baek dye gelak comel HAHA.

THANK YOU ASYIQIN, aku terharu sayang kau :')

Ape kene mengena? okayyy takde kene mengena pun, bye haha