1 December 2011

Cerita SIJIL PELAJARAN MALAYSIA aku,

Macam tak percaya jee yang aku dah amek LAPAN paper dan sekarang aku tinggal nak jawab lagi DUA paperr jeee kihkih, bila? paper ape? LUKISAN KEJURUTERAAN dan paper AWAM hikhikhikk. bila? LK ENAM dis ni, AWAM EMPAT BELAS dis ni, maknenya aku habis spm time spm betul betul dah habis kihkihkih, seronok? entahlahh biase jeeeeee hikhikhik.

BAHASA MALAYSIA. 14 OCTOBER 2011. alaaaa biase lah kan first paper kan? punyelah awal aku bangun, tak pena pena aku bangun awal macam ni sebelum ni betul sumpah haha, aku bangun pukul 4 tuu tah ape aku buat pun aku tataw, excited sangat kot nak jwab. tak lah takut sebenarnya kihkihkih. padahal malam tuuu bukan main lewat lagi aku tido tah ape yg aku baca pun aku tataw haha. time aku bangun pukul 4 tu kan aku rase macam aku atas awan dohhh rase pening jee time tuu hikhikhik. turun subuh awal semua aku buat awal lahh time tuu hikhikkhikkk. memang nervous jangan cakap lah. dekat perhimpunan lepas azan cium cium dulu pastu gerak dewan. sebelum masuk tuuuu dah rase nervous dahh cehhh padahal dah byk kali amek exam kat dewan kihkihkih. paper one? aku rase aku tak sempat masa lah sebb karangan aku tak sempat siap hikhikhik. tapi ade reda jeeeeee pasrah lah katekan, lah sangat haha. paper two? kan gap dye lama kan? balek dorm ingat nak baca buku, tp hampehhh tertido pulak, hikhik, tapi sebelum tido tuu aku ade lah bace jugak tuptup masukk yeayyyyy naseb baek masukkk. semua spot macam haremm semua tak masukkkkkkk. malas nak caya spott tapi caye sikit sikiit tuu adelah haha.

BAHASA INGGERIS. 15 OCTOBER 2011. buku latihan yg ada tak sempat nak buat sbb byk sangat tuu lah suke sangat buat bende last minute bajet macam boleh siapp jee kihkihkih. aku baca karangan je malam tuuuu tak bace literature pun. berlagak kan? berlagakk sangattt -_____- hikhikhik pagi tuu tak bangun awal pun sbb takut pening macam bm. bangun macam biase sambung baca dekat surau, paper one? boleh kot buat, entahlahh bab bab cakap orang puteh ni aku lemah sikit, eh bukan lemah sikit tapi lemah byk hikhikhikk so aku taram jeeee ape yg aku nak cakap, ayat ayat manis langsung tak de ehh ade lahhh, satu dua jeee kihkihkih. pastuu get ready untuk paper two pulak, memang masa dye panjang aku boleh bacee semua literature tuu -..- kuar dewan lambat masuk kene cepat memang tak sempatlah.sebelum masuk tuuu jumpe teacherr awwww teacherr datang lahhh bagi semangatt cehhh orang suh masuk dewan dye tanak kihkihkih. salam dye semua sedeyh tawww dye dah lah baikkk :) okayy time jawab paper two, dalam dua puluh minit sebelum habis masa elektrikk putus bapakk panas dah lah dalam dewan haihhhhhh, memang sunyii gilaaaa sampai boleh dengar bunyiii angin tuuu hikhikhik. aku buat cepat cepat lepas tuu tido hikhik penat lahh jawab paper tuu dah lah susah :P entahlahh harap harap boleh lah dapat a, a tolak pun jadilahh janji a kihkih.

SEJARAH. 16 OCTOBER 2011. haaaa malam selase tuu memang aku marathon gila babi buat sejarah ni. sampai pukul dua pagi taw bangun pagi dah macam ape dahh pening jee rase haha. habis semua buku yg kak long beli tuuu haha, tapi aku buat paper one jelahh kalau dengan paper two pun aku buat alamatnye tak tido lah aku harituuu haha. tapi berbaloi taww, ade lah jugak satu dua soalan yg aku buat tuu keluarr kihkihhhh. ramai gilaaaaa kuar awal time paper one ni bapakk lahh aku nak pergi tandas pun tak jadi sebab sakit peruttt, dukk pk huruf ape aku nak taram, korang lek je kan kuar macam tuu jeeeee haha. paper two? spot bukan main byk lagi dapat, malam selasa tuuu cikguu ade bg spot dekat naimmah naseb baik aku amekk, bukan spot dah tuu dah macam soalan boco dah rase, semua masuk pulak. tp sayang lah aku tak hafal just bace jeee so time buat tuu aku ingat ingat lupe byk taram jeeeeeeee, naseb baek bykk kbkk kihkihkih. balek dorm intan siap cakap lagi, 'kalau aku tahu soalan dye macam tuu, aku tido awal semalam' hahahah star sejarah boleh lah cakap macam tuu hikhikhik.

MATHEMATICS. 17 OCTOBER 2011. target yg aku harapkan sangat dapat a. malam tuu tgh syok syokk buat latihan dengan temah, dye boleh pulak ajakk tidoo haihhh, aku tak bolehh org ajak ni sbb kang kalau dye membuta sengsorang aku jeles tawww jeles yg tahap dewa punye, so aku tutup buku terus tido hikhik padahal awal lagi pulakk, belum pukul dua belas lagi -..- paper one? tak sempat buaaaaaaaaaaaaaat careless pun adeee haihhh malas nak pk dahhh, time tu aku harapkan paper two jeeeeeeeeee. bar code dye bukan main tinggi lagi, org cakap kalau tinggi ni paper tuuu susah taw. okayyy gap dye tak de lah lama mana. sekejap jeeee pastu ketua pengawas tuu cakap, ' calon boleh masuk ke dalam dewan sekarang' haihhhhh. okayy lah masuk lahhhhh, dengan kaki kanan mendahului kihkih. dapat paper awwwwwwwwwwwwwwww bar code dye atas weyhhh susah ke? haha okayyy bukak, soalan num bape tah aku dah stuck dahhh, tgk matrices dye lagilahh ape dye nak ni? plan dye macam ape jehhhhh, last minute aku taram jee, matrices tuu aku buat macam biase jeee tataw lah betul ke tak harap betul lah hikhikhik. dah dah tanak pk dahh, nanty tension taw nanty rase macam dua tahun belaja ni je yg aku dapat? haa dah dah tanak pk mathematics dahh kihkihkih. harap sangat gred jatuh nanty senang lah dapat a tolak tuuu kihkih.

PENDIDIKAN ISLAM. 21 OCTOBER 2011. *aku lupe lah bila aku amek paper ni hikhikhikk. jumaat sabtu memang aku tak pegang langsung buku agama ni sbb aku focus dekat addmath aku. haihhhh. malam ahad tuuu baruuu gelabah pegang buku duk baca itu ini. sirah jangan haraplah aku nak baca apelagi hafal kan? buku latihan memang tak sempat nak sentuh lahhh puiiiii~ malam tuu lupe aku tido kul bape yg pasty lambat lah jugakkk huh, paper one? jap nak ingat balek, ohhh aku boleh jawab sebab dah pena jwab dah sebelum ni kihkih berlagak tak? haha sirah dye tak de lah susah sangat sebenarnya cume kat bahagian b tuu aku taram jeeeeee hihi. gap sekejap lepas tu paper two pulakk, okayy yang ni susah sbb tak bace eh bukan tak bace aku tak hafal, tak suke menghafal lah -.- tapi boleh kot jawab setakat makanan halal haram tuuu small matter lah amboi bukan maen berlagak lagi kau kan wyda haha. okay dah jawab semua tuu balek dorm sampai dorm kutu temah semua bising pasal ape tahh, tgkk buku okayy korang jawapan aku betul kihkih, dorang tanak kalah ni padahal dah tension sbb jawapan salah haha, cary lagi okayy jawapan dorang salah lagi aku betul kihkih, lepas tuu dorang pergi amek jawapan aku yg salah sbb nak tensionkan aku, okayy tension dahh, tutup kertas malas nak pk dahhh bende dah lepas, kutu temah bantai gelak gila gilaaa, alahaiiiii -.- tapi tak tension sangat sbb aku dah buat yg terbaek dahh kihkihkih normal lah ade salah, aku bukan genius mana pun buat takde salah kakakaka.

ADDITIONAL MATHEMATICS. 23 OCTOBER 2011. naik pening kepala stress pun ada time buat addmath byk bykk ni. intan boleh pulak offer aku lima set soalan dye memang tak lah aku nak amek baek aku tido kihkihkih, sumpah weyh soalan dye sebenarnya takde lah susah mana cume tahu dengan tak tahuu buat jeee haihhhh.paper one memang tak pena sempat masa pun nak buat, sayang sangattt. balek blok terus g prep ingat nak study tapi tak boleh lahh, aku penat so tido lah kihkihkih bangun terus g makan pastu terus g dewan sadis gilaaaa, paper two? senang jugak tapi tak sempat buat, soalan dye tak delah susah mana cube tahu ngan tak tahu jee hahaha, aku tak sempat buat sumpah sedeyhh dengan nos nye aku salah haishhhhh. menyesal jangan cakap lahh, balek blok terus takde mood, tido terus tak turun makan padahal lapa ni, malam tuu merana. tapi kuatkan jugak semangat nak amek fizik lepas tuuuu. huhhhhhhhhhhh -.-

PHYSICS. 24 OCTOBER 2011. malas nak cakap buat aku tension jeee rase macam nak maty jee argghh malaslah nak pk. harapkan kelulusan jeeeeeeeee dari subjek ni amin.

CHEMISTRY. 29 OCTOBER 2011. isnin tuuu cikgu zul buat kelas yuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, seronok? entahlahh lama tawwww enam jam tuuuuuuuuuuu penat sumpah penat. balek dorm semua anak kapali tidoo termasukk aku kihkih. paper one? susah lah weyhhh macam ape jehhh sumpah susah kene bykk berfikirrr grrrrrrr, nak dekat sepuluh soalan aku bantaiii haihhh, paper two? section a boleh tahan b susah lah siottt tapi spot masuk lah kihkihkihhh macam biase, aku rugi sebab tak hafal kihkihkih. paper three? ni dugaan whoaaa time nak pergi dewan kan, kene mandi hujan tuuuu choiiiiiiiiiiii habis basah akuuuuuuuu, dah macam ape dahhh -.- paper 3 dye punya exp memang best sbb aku buat exp sendiri haha.

LK dan AWAM akan menyusul nanty, tady try buat lk aggggrhhhhh tak boleh lah sorang sorang rase macam susah sangat, gigil I nyah time buat tady tuu hikhikhikhikhikk. sekarang aku redha jee dengan ape yg aku dah buat dengan ape yg aku dah usahakan. bulan tiga nanty mesty aku gabra, errr tanak amek result boleh? hikhik :D