25 December 2011

Gemilang Empat :)

Okay kutu aku dah baca dah blog kau, rindu kan? rindu kan? mesti kau rindu aku lebih kan drpd yang lain haha okay aku buat lawak jeee, tayah gelak bukan lawak pun T___T meh sini aku sambung cite kau, aku pun tengah rindu kau ni eh silap maksud aku dorm kita, budak dorm kite. dorm yang tak bape nak ramai penghuni dia. gemilang empat 

Kalau lah boleh undur masa balek kutu ;D *jiwang tak? haha

Okay firstly, engkuuu! dye tido sebelah aku tiap hari dengan sana, tak pena pun dye tido sebelah orang lain :P kan kutu kan? hihi. Kau ingat tak petang exam SPM tuu? sebab frust punya pasal sanggup tanak turun makan petang padahal perut lapar gila gila gilaaaaaaaa punya. dorang tanya, nak pergi makan tak? kita akan cakap, "tanaklah kenyanglah" hahaha padahal tengah lapar. ohh maybe kau tak pernah tapi aku pernah :D time fizik tuu HIHI, intan tanya banyak kali aku tetap tanak turun, sbb tengah frust tertonggeng bukan tertonggeng jeee, merangkak meniarap semua dahh :P malam tuu terus macam tikus lapar, duk godek sana godek sini awwww rindunyaaaaaaaaaaaaaa. bende yg tak sedap pun boleh jadi sedap bila dah lapar sangat ni haha.

Kalau dulu, kau selalu akan bawak sambal ikan bilis kau tuu kan? hihihihihihihihihihihi bila nak bawak lagi? eh silap, bila nak bg aku makan lagi? :P haa aku nak tanya ni, time balik kampung tu kenapa kau buang? tahu kan bende tu membazir ishhhh haha. okay dah cukup. Nak tahu tak first time aku tgk kau nanges time kau kene dengan N bukan nama sebenar tuu, time tu aku tengok kau, aku nak nanges taw, nampak macam wow kutu nanges lah, kesiannyaaaa sebab tuu first time aku tengok kau nanges depan aku, ehh tak tak tu second time first time kat G8, time kau mule mule masuk tuu, ingat tak? yg aku datang dorm kau bagi kau kata kata semangat untuk teruskan lagi kehidupan kau kat situ hahahhaha, time tu lah aku kenal kau, ENGKU AMALEENA ENGKU ABD HALIM :)

Okay macam yang kau kata lah kan kutu, tiap hari kau akan tengok aku bila nak bangun pagi, tapi aku tengok kau kutu ahha, memang takkan bangun lah, cube kau bayang kalau kite je yg tinggal dekat dorm, gerenti takkan bangun turun subuh punyaa haha. tiap hari aku akan tengok kau, yee kutu tiap hari, mmg lah KITA pasang alarm yg mmg kalau alarm tu bunyik misstum pun boleh dengar tapi tidak untuk kita kan kutu? set alarm sama pulak tuu, 5.15 kan? hahaha, tapi bangun 5.30 jugak hihi. kau bangun awal, tapi kau kejut aku sekali jeeee macam ape jee mmg tak lah aku nak bangun -..- kalau kejut aku kan kutu, kejutkan aku dengan sentuhan bukannye percakapan hihi kan aku dah byk kali cakap :P kau pena cakap kalau aku bangun dulu kau akan kelam kabut sbb mesty kau dah lambat, yelah aku tahu kau nak cakap aku ni bangun paling lambat kan? -.- bukan lahh, dah tempat kita tu lampu takde memang best lah tidooo jeeeee :D tapi kalau kau kejut aku secara mengejut, aku takut taw tu yg terus bangun gerak tandas tuu bukan apa kalau kau kejut aku sampai boleh buat aku terjaga tu maknanya kau dah lambat gila :P

Ingat tak angan angan kita lepas spm? lepas kau ade lesen? awwwwwwww jangan lupe taw, aku tunggu hihi. Kalau dulu, kau selalu perli aku pasal fariqh kan, kau burukkan dye lah apelah ish jahat. haha tiap kali aku on call kau mesty pesan awal awal dah, eh bukan pesan, ni perli kutu. kau kata ni, mule mule elok, nanti last last, diamlah diamlah diamlah terus gado haha, okay kau ingat? kau jahat -..- ingat kau ajar aku bm tu? heeee punya lah semangat terima kasih kutu aku akan ingat sampai bila bila :) nanti kalau kawen jemput taw, aku rindu kau, aku rindu nak tengok kau tido macam tenggiling kutu :P ala kutu banyak sangat kenangan kita, ni je yg mampu aku tulis kang lebeh lebeh menangis pulak kau, aku takkan nanges kan aku kuat :P berlagak tak? biase jeeee :D

Secondly, aku rindu anak perempuan aku yang paling coomel niiii, kenapa aku ckp dye coomel? sbb bila dye comel, aku pun coomel jugakk hahha!

Andainya kau tahu, aku amat merindui dirimu :P

IZZATI MASTURAHHH! dah jangan gelak, ayuu apewww name dye tuuuwwww hikhikhikhikhik :P kalau dulu kat g7 time dye mule mule masuk dorm, budak baru kan, yee kan jee ape kiteorang cakap, kiteorang nak panggil dye mas pun dye kata boleh tapi macam endon jee hahahhahahhhaha. kelakar lah mah :P okay aku rindu dye taw :P sampai laaaa ni msh rindu dye walaupun baru je tady text :D

*Okay macam biase sambung nanti aku nak makan ni, lapar lah :P betul yang ni aku janji aku sambung haha :D