4 December 2011

Gemilang Tujuh 2010/2011





Gemilang tujuh. dekat situ aku kenal jatul raja eyka ama raihan naimah ibu temah intan ila kama nad. ingat tak dulu kita rocall sama sama sampai pernah satu malam tuu kama nangis dan terkentot. okayy sumpah macam apeee tuu lah kenangan namanya. dulu kita satu dorm lah yang selalu buat hal. tapi bukan besar mana pun hal tu kan? setakat turun prep lambat kdang kdng tak turun, turun surau lambat bangun lambat, bising sampai nenek kebayan sebelah dorm kita jerit jerit tapi tu lah kenangan kita :') ingat pantry tingkat atas? yang kotor gilaa babeng tuu? time tuu mmg kita sumpahh gila babi senior yang buat tuu kan? dah pandai pandai makan tak rety nak basuh ke? tak rety nak buang ke? tak rety nak bersihkan ke? pengotor gilaaaaaaaaaaaaaaaa. okayy tuu lah ape yg aku ama eyka kama han suma cakap. time tuu mmg jijikk gila nak bersihkan. tak silap aku kita ade record saat saat menjijikkan tu kan? eh eyka, ade lagi tak video tuu?

Ingat tak dulu, pernah satu petang ni semua eh bukan semua, hamper satu dorm tak turun prep. yang turun bape kerat jeeee, sumpah lawak. elok aku tghh borak borak dengan eyka atas katil, kak peng datang bg salam. alamak kak peng lah. pure pure tido. eyka pun. sbb takut lah katekan hikhikhikk. dye bg salam bagai nak rakkk, bergegar pintuu tuu dye buat. yang peliknya entah macam mana dye boleh bukak pintuu tuu, dye boleh bukak weyhh, hebat tak hebat semut tuuu :P dye masuk masuk then kata, "BANGUNNNNNN! ohhhhh tak turun prep? hmmm patutlah tak turun, KD pun sama, dua kali lima, tido jugakkk. turun sekaranggg!" padahal time tuu dah nak hbs prep dah macam ape jehh, turun turun tuuu semua tgkk dah macam artis dah kiteorang time tuuu. malam tuuuu semut suruh bangun sbb nak malukan kiteorang eh bukan lah sbb dye nak denda -..- dye panngil. semua dah pandang slek dahhh lagi lagi senior. kalau tahun lepas hal kecik jeeee semua senior akan tahu semua senior akan pandang slek macam ape jehh, tahun ni tak pun, maklumlah senior semua baek baek kan tahun ni, malas nak masuk campur hal junior. buat penuh kepala jeee, haaa okay sambung. dye bebel punya panjang, aku ama eyka lah kene teruk sbb kiteorang pengawas pelatih time tuuuuu. perli bukan main lagiii, habs panas muke aku dibuatnyaaaa. dye dah puas cakap, dye denda kiteorang, denda ape? ketuk ketampi tak silap. buat je lahh kalau tu yg boleh buat dye bahagia kan hikhikhikk. dah habis tuuu, pkp nak jumpe pulakk alahaiiiiiii. so pergilah jumpe mintak maaf semua, ti kalau tak mintak maaf, tak boleh jadi pengawas hahahha. sejak tuuuu ape ape hal, semua akan attack G7. macam ape sumpah macam ape, kiteorang baek ahhhh mana ada jahat cume nakal jee :P dan disebabkan ni jugak lahh, G7 tak boleh dicalonkan sbg biro ehh  bukan G7 maksud aku golongan golongan yg tak turun prep petang tuu, marah raja nanty :P

*next aku sambung nanty, kakak aku nak gune kihkihkih