14 January 2012

Anak mama :)


Jangan risau sayang, mama pun rindu kakak jugak. Sekarang mama dah topup, jum msg nak? kan sama sama takde DIA disisi. eh dah keje eh? keje ape gila? tak bagitahu pun, lepas ni boleh lah belanja kan? yeayyyyyyyyyyyyy! Ingat lagi, dulu kita selalu main kejar kejar dekat blok GF, sampai dorang marah marah, pergi dm org dm kata kite kembar, kau kakak aku adik. kau kejar aku aku lari lintang pukang, tukar tukar kertas cikgu zul maklumlah dua dua pemalas, berebut marikh, bila aku sedih kau pujuk walaupun tah pape pujukan kau tu aku tetap suka. bila kau nangis, aku nangis kan lagi :P ingat time kau jadi outsider? kau selalu belanja maklumlah kaya kan :P tiap malam kau teman aku pergi tandas, kau kejut aku tiap pagi. kau teman aku pergi sahur dekat dm, aku sayang kau temah. sayang sangat. harap sangat nanti kita akan duduk satu rumah kan? macam kita rancang dulu. rindunyaa kenangan dulu dulu. ohh haaa bantal tuu, terima kasih lukis muka aku dengan fariqh :D kalau kau susah, kau carilah aku kalau aku boleh tolong, aku tolong. aku janji :)

HAPPY BIRTHDAY NURSYAREIN ABD SAMAD :)
Haa yang mana satu? tu tu yang pengawas tuu, bukan yg pakai blazer tuu, tu tu sebelah yg pakai blazer punya sebelah, senang cite, pengawas yang tepi sekali tu. Sweet 18 hihi dah besar dah, tapi badan kecik jeee. iloveyou!