1 January 2012

Cerita semalam.

Semalam aku pergi rumah dyja sebab dye ade buat makan makan before dye terbang sarawakk untuk jadi wirawati dye tuuu hikhikhikhik, ohh haaa janji dengan peeyah semua pukul sebelas sengah dye amek aku kat rumah. ohh pia kan ade kete so dye banyak sangat berbakti, terima kasih pia, kalau ingat balek time skola rendah dulu kelakar kan kita? hahaha, okay dah tutup cite, buat malu je kalau cite. malam tuu aku tido agak lambat sbb oh adelah tak boleh bagitahu :P then pagi tu aku bangun awal sbb adik aku bukak tv, wow cite garfiled lahhhhhh, bukak mata then tengok lah bende tuuu :) dah hbis macam tu aku tido balek sampai pukul sebelas, alamakkkk peeyah mesti dah nak sampai okayy bangun then pergi mandi. sebelas setengah dye kata dye dah ade dekat sri sinar dah, okayy aku pun cakap lah, lambat sikit peeyah, tudung aku hilang lah' hahahaha, pastu dye pun datang lambat sikit, good girl :*

Aku malas nak lilit lilit pakai bawal je lah, sampai petronas berhenti tengok tayar sebab pia langgar lubang, besar woii lubang tuu hahahhahahaha, dah macam naik ape tah semalam. time intan tengah tolong pia pam tayar, phone intan bunyi, daripada 'wulan' amboi nama dye tak boleh belah haha, okay aku angkat ingat kan sapa, ruperupenye iffah :) dye tanya kat mana semua, then aku tanya lah, 'sape je yg dah sampai? ramai tak?' dye cakap, 'ramai lah jugak, afiq mat anep luqman semua dah sampai' aku dengar nama mat aku rasa macam nak patah balek jee, aku suh pia hantar aku balek dye tanak hahahaha, mana taknyee segan ahh doh nak jumpe dorang yelahh dah lama tak jumpe kan, tapi aku tak delah segan mana sebenarnya yg buat aku malu nak jumpe mat tu sebab pia duk ugut nak kenekan aku dengan dye dalam kete sebab dye geram ngan aku sbb aku nak masukkan gambar myspace dye dalam facebook time tengah tgh tuttttt dengan A tu :D

Sampai rumah dyja, tengok luar macam kosong jeee, betul ke dorang dah sampai? haha, dalam area pukul satu 12 lebeh lah time kiteorang sampai tuu. masuk rumah dyja jee alamakk ramainyee lah budak budak laki niiiwww hahaha, aku tengok anep dah tutup tutup muke dengan bola biru besar mak dyja tu haha,malu ke? nape tak lary neep? macam kau lary time jumpe aku kat mid tuu haha. aku nampak mat aku nampak barak, man, adib, aizat, ramailah jugak budak kiaramas yang ade. masuk masuk jeee, awwwwwww dyja pelukkkk kihkihkih habis rosak tudung aku -,- rindu nya aku dekat kau jaaa, dah dua tahun tak jumpe kan? hew hewwww, aku toleh kiri, awww ifffahhhhhhhhh! minah ni lagi aku rinduuu, dah lawa dah sekarang :) iffah tido rumah dyja malam before hari tu. naik atas bilik dyja sbb segan, then turun balik, awww ade lasagna lahhh, sedap gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! first malu nak amek, suh intan amek, then kongsi ngan dye, byk jugak dye amek, perut dye pun boleh tahan, macam perut gajah dah aku tengok haha. okay makan lah bende tuu, tambah banyak kali jugak taw. semua mak dyja buat, semua kiteorang rasa. dah kenyang macam tuu, mak dyja pergi masjid sbb nak solat jemaah, yg lelaki semua ikut cume ade bape kerat je tak ikut, bila mak dyja tak ade, apelagi enjoy lah, gerak pergi taman haha, main bende alah tuu macam orang gila, nasib baik aku dengan pia, rasa selamat jeeee :) dah macam tu balik jee kene marah ngan mak dyja sbb tak solat lagi, lary lary naik atas nak solat sbb takut kene sebat haha :D

Dah habis macam tu, ingat nak turun, sbb haus :P tak boleh turn sampai tangga je sbb ramai orang, so malulah :D izzah pulak datang, hahahahhahahahhahaha pia jahat! okay aku pun jahat sbb gelakkan dye -,- salam minah tuuu semua, okayy turun. tak sampai bape minit macam tu min pulak datang dengan aban semua, awww aban lahhh ^^ tinggi dah dye, kurus gila macam tiang dah tengok. ayah dyja suh pia msk cucur, pia malu macam kucing haha, okayy pergi lah luar dengan pia, min tak hbs hbs panggil -,- mengada! barakkkkkkkk dah gemuk lah, okay lah kau tinggi lah barak -..- man bukan main malu lagi semalam, kenapa man? haha, apelah. ingat nak naik moto dengan min tapi malu lah hahahhahahahaha, eh bukan malu lah, perempuan kan mana boleh naik moto dengan baju kurung sat g terbang kain sini sana :P mat bukan main sombong lagi kan? haha tapi kau kelakar lah, siap bawak handbag bagai, awak tu lelaki lah bro, jangan lah aww sangat :P tak dapat nak amek gambar ngan budak budak handsome tu semalam, barak naik skuter lah siottttttt wane putihhh hahahahhahhahahahhahaha.

Dorang dah balek so sunyi sikit, lelaki yg tak balek lagi tinggal bape kerat jeee, lepas depan rumah dyja, makan cucur dengan rojak, sedap :) ajaklah man, tp dye tanak tataw lah kenapa, kau malu dengan aku ke man? haha sejak bila? kihkihkihkihkih. sumpah semalam kenyang gila sampai kek birthday mak dyja pun aku tak makan, padahal sedap kot. secret recipe pulak, perise mangga pulak, haishh sekarang rasa macam rugiiii gila sbb tak makan smlm, tapi semalam aku full gila doh :D

Thanks dyja, sebab kau aku dapat jumpe dengan dorang semua, dah lama tak jumpe dorang, rindu taw. Nanty dekat PLKN tu jaga diri taw? jangan nakal nakal, kang kene sumpit kang haha. Thanks jaaa semalam, kau nampak cantik sangat dengan baju kelawar ungu kau tuu :)

*PIA, INTAN, IERA, IFFAH, IZZAH, AIN, DYJA, BOBO, NOMIE 

Siti Khodijahhh Ahmad 

Sayang semuaaaaaaaaaaa 





Jaga diri dekat sana nanti taw?

*ni je gambar yang ade kat fb, yg ade kat phone peeyah peeyah tak upload hahahahahhahahhahahhahahahhahahahhaha.