27 January 2012

Im Sorry. Okay 'sorry' ni betul yang last :P

KIHKIHKIH, ni kalau dye tahu mati aku kene marah ni :D

Sebelum tuu, SEKARANG NI AKU RASA MENYESAL SANGAT SEBAB TUKAR CUTI DENGAN RINA. entahlah wey aku pun tataw kenapa aku boleh pulak cakap NAK time dye msg aku malam selasa hari tuu haishhh. kalau tak aku dah boleh dah antar fariqh balek kem dye. sampai sekarang taw menyesal tak sudah ni hew hew. menyesaaaaaaaaaaal sangat ni sampai tak terkata sumpah -,- maybe Tuhan memang tanak aku jumpe dye kot :P yelah mana tak nye kalau tak aku cuti hari selase time CNY tu, dah rancang nak keluar bagai tibe tibe Aries tukar khamis pulak, lagi dua hari nak khamis, rina mintak tukar pulak hmmmm. Okay aku tengah menyesal ni, tapi Faiz kata, alamakk aku lupe lah dye kata ape tady hahahahhahaha. nanty kalau aku ingat aku tulis lah eh? :P

Kite selalu macam ni kan? eh tak tak, WIDA JEW :P

Dah bukan tu sebenarnya aku nak tulis/cakap ni, hikhikhikhikhik nak tanak nak tanak err okayokay,y" fa fa fa fa fa fariqhhhhhhh, kite nak mintak maaf ni :D kejap tak habis cakap lagi, errrrrr yelah kite suke sangat marah awak kan? sorry lah, pasal petang tady pun kite mintak maaf taw, mesty awak dah jemu dengar kan? tapi tu jugak yg awak kene dengar :D dah byk kali dah kite janji tanak marah marah ni tapi still marah. awak mesty bengkek kan? alalalla sorry lewwww :P tady emosi tak stabil lah sumpah. then dah lama sikit dye dah stabil hahaha macam mr bean lah emosi kitew ni :D then bila kite ingat balik apa yg kite cakap kat awak kite rasa macam ahh jahatnya aku sebab cakap kat dye macam niiiiiiiiii. sorry k? nanti kalau awak dah maafkan kite, awak reply lah text yg kite anta banyak banyak tu taw? tape lama mana pun awak amek mase tuk maafkan kite, kite tetap akan tunggu. kite sayang awak taw, ingat tu :P"

Time ni SPM, dah habis subuh, fariqh duk sembahyang sunat, baik kan baik kan? haha dye takut lah time tu, kesian dye :)

Kadang kadang kan fariqh, aku rasa aku ni macam jahat sangat je kat kau. err sorry taw kalau aku banyak susahkan kau, banyak sakitkan kau. aku tak sengaja. kau tak pena marah aku, sbb tu aku sayang kau. okay lah tanak tulis panjang lagi kang terpuji lebeh pulak kembang tak suda kau nanti hihihihih, ohh haaaaa sekarang baru bleh update blog, dye dah balek kem balik hikhkhikhik kalau dye ade kat rumah ti dye boleh tengok ti malu lah aku kihkihkih. ohh haaa ti balik plkn jangan lupe semua janji taw? yeay yeay pergi zoo :P dataran merdeka pun sama. errr gajah puteh? ohh lupe tu lepas kawen nanty baru dapat haha. maafkan aku taw? take care kat sana, errrr eh kalau cakap bnyk byk bukan kau boleh baca puns hikhikhik.papepun aku mintak maaf okay pasal petang tady. aku tahu kau sakit bile dengar semua tu tapi aku tak bermaksud, maafkan aku. =/

Marah tanda sayang :P

PAPA ti kalau kawen, nak bela budak ni boleh? dye boleh teman mama nanti kalau papa keluar pergi keje :P mesty papa cakap "TAK BOLEH, PAPA NAK ANAKKK!" hahahaha *biasenye angan angan lebih indah daripada kenyataan :)