16 January 2012

#Repost.

#Terbukak blog lagi satu, alahai bende ni buat aku malu lah haha


YANG PERTAMA.



*lupe nak edit hihi


KUIKUIKUIKUIKUI


YANG KEDUA.
Taw tak kenape tibe tibe dye kata macam tu? sbb sebelum tuu aku cakap kat dye yg aku ni bini JB kuikuii alah mase tuu tghh gila JB sekarang tak dahh, sekarang gila sape? gila FI!! hihihi

Okeyyy terimbas kembali sejarah silam haha. kelakar bila ingat balekkkkk :) ape sayang? neraka? lempang nak? haha tapelahhh untukk gong semuaaa bolehhhhhhh! haha dulu kan, aku nak adekk dyeeeeeee. kan gong kan, dulu wywy nak adek gong kan? tah macam mana dapat abang dye pulakk, takpelahh abang pun abang lah haha. time ni aku tataw pun adekk dye perempuan ke laki. lagi satuu aku ingat adek dye baby lagi rupenyee tak dahh dahh besar adelah :P

OKAY DUA DUA BENGONG :D


YANG KETIGA.





SKUAD EMPAT HEBAT :D