14 January 2012

Terhuyang hayang.

Rasa macam nak mati je bila ERIS suruh jadi cashier. Kau tahu kan perasaan aku macam mana time tu? Okay tak boleh dinafikan, PARKINSON satu badan. Bukan apa, aku tak biasa lah pegang duet banyak banyak ni haha biasa pegang paling banyak pun sepuluh ringgit :P kan best kalau semua customer baik baik baik baik baikk. tak kerek :) tapi nasib baik semua customer yang aku serve belum ade yg kerek, alhamdulillah. harap harap semua customer baik sampai lah aku tak jadi cashier dah haha. tiap kali tengok jadual. "alamakk cashier lagi" haihh -,- tapi jadi cashier seronok jugak taw, masa tu macam cepat je berjalan. tengok tengok jam jee, "Eh dah balik lahhh! :D" Dah dua kali aku dapat ayam mcd free kuikuikui terima kasih :) baiknya orang belanja tu hikhikhik. Kalau dulu hari pertama aku macam nak  mampus keje sbb penat sangat, sekarang tak dah :) haaa lagi satu, harap harap sangat lepas ni tak ramai Malaysian yang beli kat situ, kalau cina melayu india takpe, aku malas lah nak cakap, "Do you want to be ---- member?" hahahhahaha, sbb nanty kalau dye kata "nak" aku tak rety nak buat lagi pun payah lah, kesian kat orang lain yang nak bayar hihi.

Buuu, WIWI rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :(

#lagu blog tukar sbb tanak org sedeyh dengar lirik lagu tu bila bukak blog ni :D