10 February 2012

Kihkihkih.





HAHAHA, kalau Fariqh tahu ni, mati akuuu :D

Pasal bende ni dah lama dah record haha aku da convert jadi mp3 bagai, so lepas ni kalau korang nak bahan fariqh boleh lah download ehhh jangan amekkk, malulah hahahhaa. tapi bende ni lah jadi pengubat rindu aku dulu dekat die bila aku tak jumpe dye berkurun lama dekat semteg dulu. hihihihihihihi nak tido degr bangun tido degr nak g mandi dgr ahhhhhh boleh dikatakan kalau tgh gila sangat lagu ni lah lagu fav aku kihkihkihkihkih, sampai budak dorm tak larat nak bahan dah sbb dah selalu sangat dan dah tak tereffect dahhh hahaha. Aku ade bagi satu copy record penuh dekat fariqh, tataw ade lagi dekat dye ke tak, dekat aku ade ni jelah, yg lain semua dah hilang. eh bukan hilang tapi terformat so bende tu lari, bukan aku buang, tapi rasanya ade lagi kat pendrive ahh nanti lah aku tengok. Kalau dulu dekat semteg fariqh selalu marah aku sbb bagi budak budak dgr bende ni hahahah, padan muke sape suh jahat sangat -,- sampai pena sekali tu dye malu gila sampai nak naik dorm terus hahahaha padahal baru je turun kantin :D time ni first time dye kol aku, then dye buat ss sbb dye kata kakak dye belanja dye topup haha, ade lagi banyak sebenarnya tapi aku cut cut cut :D dulu aku ingatkan dye nak kol dye nak nyanyi main main, sekali dye betul betul nak lah hahahahhahaha, aku malu taw. lepas satu lagu ambikk kauu, gian nak nyanyi lagi kihkihkih, sekarang fariqh takut aku record lagi, tu yg dye suruh aku je nyanyi haha hampeh punya fariqh -,- nak tahu ni bila? ni bulan 12, time aku form 4, maknanya, dah setahun setengah dah usia bende ni kihkihkih :D


HAHA okayokay jangan marah marah Fariqh, senyum senyum :D