18 February 2012

Period pain :D

HAHA, ohh haaaa hari Rabu hari tuu, aku kerja dan aku break dengan budak sorang niii, sapa nama dye? ohh tayah tulis lah. okayy dah macam tu Eris suruh keluar jugak break sekarang sbb dye takut nanty bila lama lama kang org nak break lepas aku lambat pulak. dah macam tu aku gerak stor, dye pun sama. kebetulan pulak ubat yg aku dapat daripada klinik ritu ada lagi, aku tak simpan kat rumah. dalam tu ade ubat sakit dengan vitamin wane oren. aku pun cakap lah kat dye,

"Ehh aku ade vitamin lah, kau nak tak? :)"
"Haaa boleh jugak, meh lah sini"
"Nahhhhh, sedap tak?"
"Biase jeeeeeee"

Lepas tu aku pun beranikan lah diri aku makan bende alah tu, haaaaa manis lah, entahlah aku pun tataw manis ke tak sbb sebelum aku telan vitamin tu aku makan gula gula so tak bape rasa sangat :) dah check semua aku turun dengan dia nak pergi kedai nak makan haha lapar doh keje ni :D sebelum kuar pintu utama,

"Sedap tak bende tu? rasa ape doh? asal aku makan bende ni rasa manis je?"
"Entah lah aku rasa lama lama bende ni macam darah pulak bila ade kat kerongkong"
"Kau nak tahu tak?"
"Tahu apa?"
"Kakak aku lawak doh dye suh aku cakap kat doktor tu yg aku kene period pain sbb tu aku tak datang ahad tu"
"ohhhh yeke?"
"Aah, pastu doktor tu bagi aku vitamin. haa vitamin yg kau makan tuuuuu"
"Kurang ajar aaa kau wida, patutlah aku rasa darah"
"HAHAHAHAHA"

Lepas tu terus dye jalan laju nak pergi kedai tu cepat sbb dye nak makan ayam dye nak hilangkan rasa vitamin tuu hahahhahahahhahahhahaa, tp betul doh vitamin tu tak sedap langsung macam ape jeeeee weeeeeeeeeekk nak muntah makan, bila lama lama bende tu dalam mulut, aah rasa darah eeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiii.

Kelakar bila ingat balek sbb sumpah lawak gila muke dye time tu haha, terus buang tuuuu, terperanjat beruk kau, haa nasib baik tak jadi beruk :P jangan risau ubat tu aku dah buang dah, lepas ni aku takkan bagi kau makan dah hikhikhikhikhik. senyum senyum jangan lah marah :P