10 February 2012

Sebulan tak lama lah :)

12 August 2011. ohh time ni kita tengah tunggu azan nak bukak puasa haha, ala buke kat sogo je pun bukan mana mana pun tapi time tu sumpah lama gila duduk dekat food court tu. buat apa? buat addmath haha taklah keluarkan kertas je padahal tak buat je. Fariqh tanak ajar aku dye malu hahahaha macam kartunlah fariqh ni kadang kadang :D petang tu tak boleh jalan jalan around masjid india sbb hujan lagipun fariqh cakap dye tak tahu jalan so takut sesat tu yg dye kata better duduk dalam sogo tu je tengok ikan haha. Fariqh sebok nak bergambar alahaiii ramai org lah aku malu lah khkihkih so dye pun amek lah gambar dye sendiri aku duk tepi nguap tak sudah macam harimau lapar sbb tak sabar nak buke perut dah lapar gile :D nasib baik meja tu besar boleh lah duduk sebelah sebelah sbb aku malulah kalau duduk depan depan, u tgk i makan, i tgk u makan eeeeeeeeeeeee tanak maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu hikhikhik

Dulu kan kalau kiteorang balek sama jee, mesty dye akan belanja aiskrim hikhikhik alaaa aiskrim tu murah je pun seringgit sengah je sekali cukai haha aiskrim mcd lah hayyooooo! aku ingat lagi first time beli fariqh, aku tanak, aku tolak sbb malu nak amek hahaha aku pegang sampai lah ktm, dah cair gila babi, fariqh siap cakap lagi, "makanlah cepat nanti cair aiskrim tuu" aku jawab "TAKNAK :P" hahahaha, dye geram dye sendiri yg makn kihkihkihkihkih tapi dye tak marah pun sbb dye kata dye dah biase :D dekat gombak dulu time hari sukan pun macam tu jugak hew hew, sekarang aku rindulah nak dye belanja aiskrim mcd, sekarang kalau aku  nampak aiskrim tu ke makan aiskrim tu ke mesti aku rasa macam aku tengah makan dye eh tak tak aku rasa macam aku tengah makan aiskrim tu dengan dye, hahaha sweet tak aku? kihkihkih

Ehh apa ni bukan ni aku nak cakap sebenarnya, gambar tu lah, tgk aku dah melalut haaaaaa, sabtu ritu dye msg aku petang tapi sampai malam dye tak wish pun beday aku. aku sedih taw hahahahhahahaha, dye lupe ke? dye saje ke? macam macam lagi ade dalam kepala aku ni, tapi aku diam jeeeee, sampai lah tengah malam. dye dah garang sekarang haha takut aku macam rimauu jee :P okay malam tu aku penat sangat sumpah penat sbb tiga hari aku full memanjang. aku tak larat. so aku cakap aku nak tido bagai then dye kata okay lah bye! amboi garang kan? hahahahhaha. aku pun geram aku forward balek msg lama lama dye tu then aku selit sikit, "papa lupe satu bende rasa macam nak nangis guling guling jeee" haa macam ni lah aku hntr maksud aku, seakan akan ini lah hahahha. pastu tak smpat delivered dye dah kol haha malulah sbb aku ingat dye dah tido dye suke lah buat aku malu hew hew hew, aku reject kihkihkih. aku lupe pulak num aku tu ade voicemail. kesian kedit dye so aku angkatlah.

Dye cakap dye nak cakap something, aku cakap aku tanak dengar sebab dah terlalu lambat :P hihi poyo kan aku? padahal nak sangat dengar tu ahhaha dah jangan gelak -,- dye cakap lahh happy birthdayy, tapi aku tak de feel langsung mase tu yg aku rase geram je kenapa dye tak cari alternatif rabu tuuu haishhh. then dye bagi alasan dye nak jadi yg terakhir, yg terakhir apanya kalau esok tu still ade yg wish fariqh oi? hayyyaaa! entah macam mana aku boleh pulak terjiwang lebeh malam tu, elok aku rock terus nangis hahahahahhaha kelakar, yg tak boleh blah, fariqh cakap, "dahlah janganlah nangais" aku jawab, diamlah mana ade nangis :P lepas tu kedit dye pun hbs, aku pulak kol dye, dye pulak merajuk sbb aku terlepas cakap hahahhaa kelakar la tapi dah biase, mmg lepas aku merajuk dye akan merajuk tapi aku tak merajuk pun aku geram je hahahahha.

Dye merajuk susah nak pujuk ooooooo, aku google google akhirnya berjaya jugak pujuk haha. malam tu tido dengan aman :) pagi esok tu dye wish lagi aku cakap aku tanak dengar, bagi aku tahun ni dye tak wish langsng hahaha garang kan? google ajar :P msg dye yg "cian nye dye cian nye dye" buat aku rase macam nak sepak jeeee, tak pasal pasal kene tapir, okaylah kan tapir drpd tenuk kihkihkih. So aku pun cakap kat dye aku tanak dah cakap yg sweet sweet dengan dye sebulan sebagai denda. tapi aku rasa nanty aku lupe lah hahahahhahahahahhahahhaha. harap harap lah aku tak lupe pasal denda tuu, okay dah aku dah pening aku nak tido nanty mak aku bangun tgk aku still tak tido boleh pengsan terkejut :D 

Tapi sebenarnya aku sedih sbb kau tak cari pun alternatif rabu tu, Fariqh :(

Thousand years,