6 March 2012

Kadang kadang.

Aku tataw kenapa bila aku ingat balek bende tu aku rase bengang sangat.
Aku sakit sangat.
Rasa macam aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa boleh gila -,-
Kenapa dye boleh kau tak?
Aku selalu tanya diri aku sendiri.
Dan sampai sekarang aku tak tahu lagi jawapan apa yg patut aku beri.
Tapi aku cube tenangkan diri sendiri dengan berkata itu ini,
Kata kata yang boleh lembutkan diri aku sendiri.
Aku cube supaya tak jadi perempuan sangat.
Tapi susaaaaaaaaaaaaaaah, aku cemburu dengan dorang,
Yang tahu semuanya tanpa diberitahu orang ketiga.
Mungkin kau nak jaga hati aku, mungkin.
Tapi please weyh, bukan begini caranya.
Kalau dah berubah bagi tahu awal awal,
Aku tanak aku mati terkejut nanti haha.
Kadang kadang aku rsa macam aku nak je ganti tempat kau dekat sana,
SIbuk sangat ke kau? penat sangat ke? mampat sangat ke?
Sampai tak boleh langsung kol aku bagai?
Reply bagai pendek macam apa -,-
Macam bertepuk sebelah aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
WIDA JANGAN FIKIR YANG BUKAN BUKAN.
Okaaaaaaayy aku cuba :')

*Apa motif aku tulis semua ni? hahaha saje je nak berlakon, maklumlah fariqh kata kat sana dye asyik berlakon jeeeeeeeee hahahhahahahhahaa