18 April 2012

Express, macam ape je T___T


Aku cerita dari A sampai Z.

Tadi aku keje petang, sepatutnya morning tapi tukar ngan Intan atas sbb tertentu. then pagi fos dah text suh dtg awal dalam kul satu macam tu, aku baca text then reply pastuu tido balek, taklah sebenarnya drpd smlm lagi aries dah suh dtg awal, malas lah. penat kot baru habis stocktake bagai sumpah, kaki tangan semua lenguh, angkat sana angkat sini pegrhhhhhh ingat aku apa agaknyaaaaa. nasib baik kurus sikit :D dah merepek sambung tady, okayyy dah sampai situ kan. dalam kul 12.57 macam tu intan kol tanya aku kat mana, so tipu lah cakap tgh otw padahal ade kat rumah lagi baru balek drpd aahh tayah tahu hihi. okay dah sampai rumah kul satu.

Tengokjam, oooo baru kul satu lek lah lu :P aku makan tgk tv semua, okay dah satu sengah, siap siap kuar rumah turun bawah jumpe mangkuk so dye nak hantar aku pun okayyy! jimat singget aku haha, okay then atas motor iera kol tanya aku kat mana bagai, ohh aku otw otw haha, aku suh dye punchcard kan, so die pun buat tapi takde function pun sbb lambat jugak -________- aku pun sampaii lah kat tempat kuikuikui aku tuu, aku lalu depan tony aku nampak awwwwww oooo tgh makn ehh? haha sapa? aries wan intan bob haha, aries janji nak belanja tony so harini dye tunaikan janji die, sbb tu aku kene dtg awal, kene jage kedai time dorang melantak haha cemerlang ;D

Okayy dah sampai fos, aku pun straight pergi stor tgk iera takde aku pun panggil panggil dia, ieraaa ieraaa ieraaaaa katakuu.. amboii ayat aku. haha haa dah sambung. pastu iera cakap kat sini kat sini haha, so aku pun masuklah dalam fitting dengan dia. cakap cakap cakap cakap cakp sampai lahhh abieq tanya, 

Wida, seluar kod 5648 ni takde lah dalam stor. nak cari kat mana?
Ohh kau cari jelah dulu kang aku kuar aku cari
Cepat sikit customer dah tunggu
Ohh okayokay kang aku kuar
*lamaaaaaa gilaaa aku tak kuar kuar then abieq tanya
Cepatlahh customer tunggu lah
Kesiannya customer tuu kesiannyaaaaaaa

Pastu abieq senyap aku pun senyap cume pahami tu bising suh kuar cepat sbb takde org jage floor. agak lama lah jugak aku dalam fitting dgn iera, so aku pun kuar tgk tgk budak budak yg makan tady dah balek yeayyy sekrg our turn, aku iera pahami ngan abang jas haha, so kiteorang pun turun hihihihihihihihi. amek port aries tady. tepi tingkap -,- panas haha. okayy sambung bla bla bla bla malas nak taip sbb dah pening sampailah pukul tigaaa, okayyy naik atas balek nak sambung buat keje sbb dah kenyang.

Sampai atas, aries tanya, tady sapa ade serve customer? kite dah kene complain dah. aku pun macam, errr I takde.. takde pun serve customer. cube U tanya perempuan ke laki yg serve. dia kata perempuan. ooo bukan I bukan I. dah macam tu pahami pun on fb pakai bb dye haha, aku kat cashier time tu tibe tibe dye dtg then cakap, kesiannnyeeeee customer tuuu. aku pelik aku gelak lah sbb aku tak expect langsung dye akan perli aku ahha.

Dah macam tu aku pun gerak pergi kat abang jas sbb semua dekat situ sbb nak tgk ape yg dia complain. pastu tgh diam diam iera boleh pulak cakap, niiii bukan kau cakap ke wida? aku dah macam adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tayah aaa nak cakap kuat kuat kang aku kene marah lah T_______________T pastu aku blah sbb semua dah perli haha babuun gile -,-

Okayy tu je nak cakap, sorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyy awak awakk kite tak sengaja aaaaa, kite gurau je pun. tak sangka pulak awak cina yg paham bahasa melayu. janji tak buat dah betul janji. sorry taw. tapi laju en awak, terus post wall en? hebat lah. burukkan nama outlet kitew jew hik jahat.

HAHAHAHAHA aku dah tiga bulan jadi permanent so aku dapat kad id aku smlm hihihihi suke taw rasa macam nak guling guling depan cashier jeee tapi tahan jelah perempuan kan :D