9 May 2012

Times Square :)

Okay nak cerita panjang panjang aaaaaa aku tak larat lah ahha, aku bajet kul tiga tido alamakkkkkkkkk sepatutnya kene tido kul satu heehehehehe tapeeee fariqh tak tahu :P okay sambung.

Jumaat macam tu aku text temah suh teman aku gerak sogo sbb aku nak jumpe ngan is sbb apetah si is tuu duk sebok dengan keje die yg halal lagi gaji yg mahal tu adoiii -,- okay dah sambung lagi haha, then temah cakap tak boleh bla bla bla aku lupe so aku pun okay je lah, ajak fariqh die kata malas nak kuar rumah ahha dan dan je die tu tapi aku tak kesah sbb aku dah biase :P lek lekk jangan marah anjee jangan marah haha. so aku pun ingat nak pergi sogo tu sorang sorang :) beranikan aku? ahhahahahhahaha padahal dalam ni takut taw cume berlagak lebeh je hehehehehehe.

Then sabtu malam tu aku bukak fb don ade buat apetah nak g taw ade reunion mt pengawas haha kelakar lah mt pun ade reunion, aku bukan mt lah -,- okay pape jelahh aku pun ok jelah haha, so is pun mt, ingat jumpe kat mid je ahh cite dye haha okay set dalam kepala otakk dah pergi mid ahad tuuu haha.

Pagi ahad, temah kol suh teman die pergi ts amek ic die pastu nak teman syu beli barang matriks dia aku pun on jelah tengah berduet kan, kaki tak boleh duk diam, asyikkk nak bergerak jee aku pun pelik ni hahahaha. aku sambung tido kul sepulun baru bangun pastu siap kejap terus belahhh hahahaahahaha, aku nampak train, aku text temah tanya die dalam train tu ke? die cakap takk sbb die tgh berak, hampeh doh temah ni sumpah -,- hahahahahha. haa is pulak aku set jumpe kat mid dengan budak budak mt yg laen hahahahahahahhahahaahahahahahhahahaha kelakar lah.

Train dah dua aku biarkan lepas sbb temah semua sbb temah, perut die ngade ngade mintak keluarkan bijih timah aaaaaaaaaa tension akuu dahlah panas tapi untuk temah semua boleh sayang puiii nak muntah panggil kau sayang agagagaga eh silap, hahahahhahahahahaha. pastu dye kata dye dah naik train, aku jumpe train aku naik tgk tgk die takde dalam tuuuu hampeh sumpah hampeh temah aku rasa nak gigit gigit je die kalau jumpe time tuu hahahhaa, aku dah sampai bank negara kene tunggu die lagi. time tunggu die ade mamat cina ni duk tanya aku pasal ktm mana lah aku rety pasal ktm ni abang oi -____________-

Tah bape minit aku tunggu si per ni pastu die pun turunnn drpd train amboi rambutt bukan main lurus lagi hahaha die cakap die baru buat smlm hahaha bapak berlagak :P gerak food court sbb aku ngidam laksa maklumlah dah lama tinggalkan skola so lama jugak lah aku tinggalkan sogo tu :P dah dah tu semua tak penting yg penting aku dapat makan laksa banyak time tuu sedaaaaaaaaaaaaaaaaap gile awww! goyang sikit hahahaha da da cukup =.= pastu syu pun sampai, beli cadar syu dalam sogo hahahahaha, rambang mata tataw nak pilih yg mana, aku suh die amek gambar katon katon die tanak adoii haha

Lalalalalalalaaa skip skip skip skip skip, err kalau nak sambung bila bila boleh tak? bosan lah cite pasal bende ni aku nak edit blog ni lah hehe byebye! :)

Keluar bersama kawan kawan sejenis lebeh seronok daripada keluar dengan kawan yg berlainan jenis :P ahhahahahahaha kalau keluar ngan papa lain lah cite die, tu bukan seronok tapi dah TERLEBIH seronok weheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~